قیمت و مشخصات احتمالی آنر مجیک 3 و مجیک 3 پرو منتشر شد

قیمت و مشخصات احتمالی آنر مجیک 3 و مجیک 3 پرو منتشر شد
براساس اطلاعاتی که از منابع چینی به دست آمده است، آنر مجیک 3 را با قیمت 620 دلار و مجیک 3 پرو را با قیمت 770 دلار عرضه خواهد کرد.

قیمت و مشخصات احتمالی آنر مجیک 3 و مجیک 3 پرو منتشر شد

در حالی که تاریخ معرفی آنر مجیک 3 و مجیک 3 پرو مشخص شده (21 مرداد) و به لطف اطلاعات افشاشده، برخی از مشخصات این گوشی ها در اختیار علاقه مندان قرار گرفته است، حالا اخباری از چین قیمت احتمالی این دو محصول آنر را اعلام کرده اند.

مجیک 3 با قیمت ابتدایی 620 دلار و مجیک 3 پرو با قیمت ابتدایی 770 دلار در بازار عرضه خواهند شد. علاوه بر این، ذکر شده است که مدل پرو از یک دوربین سلفی زیر نمایشگر 1228 پیکسلی با گوشه های خمیده استفاده می کند و مدل استاندارد نمایشگری با ابعاد 6/76 اینچ و ۱۷۷۴×۱۳۳۴ پیکسل دارد که دو دوربین سلفی در بریدگی حفره ای آن جای گرفته اند.

هنوز مشخص نیست که هر دو گوشی به پردازنده اسنپدراگون 888 پلاس مجهز شده اند یا فقط مدل پرو با این پردازنده عرضه خواهد شد. البته گزارش ها با احتمال بالا از حضور شارژر سیمی 100 وات و 50 وات بی سیم برای مدل پرو خبر می دهند.

گفته می شود مجیک 3 پرو با یک لنز تله فوتو با قابلیت زوم هیبریدی 100 برابری و یک سنسور اصلی بزرگ با رزولوشن بالا همراه شده است. از آن سو، مجیک 3 آرایه دوربین چهارگانه خواهد داشت که هنوز جزئیات حسگرهای آن افشا نشده است.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)