مشکل فعالسازی حساب کاربری iCloud در اپل واچ و هوم پاد

مشکل فعالسازی حساب کاربری iCloud در اپل واچ و هوم پاد

کاربران جدید اپل واچ و هوم پاد در فعالسازی حساب کاربری iCloud روی دستگاه های خود با مشکل مواجه شده اند


کاربران جدید دستگاه های اپل واچ و هوم پاد از مشکل فعالسازی حساب کاربری iCloud شکایت کرده اند. به نظر می رسد که این مشکل به سرورهای این سرویس ابری مربوط می شود.

طبق گزارش های به دست آمده، کاربران جدید اپل واچ و هوم پاد در فعالسازی حساب کاربری iCloud روی دستگاه های خود با مشکل مواجه شده اند. به نظر می رسد که این مشکل از جانب سرور باشد، چرا که ترافیک بسیاری در ایام کریسمس روی سرورهای iCloud تحمیل می شود.

این خبر نخستین بار توسط macrumors منتشر شد. کاربران به دفعات مختلف گزارش کرده اند که با مشکل اعتبارسنجی در اپل واچ و یا هوم پاد خود رو به رو شده اند. یکی از آن ها گفته که Apple Watch SE از فرایند ورود نام کاربری iCloud عبور نمی کند. علیرغم شروع فرایند جفت سازی با گوشی آیفون، اعتبارسنجی با شکست مواجه شده است. 

کمپانی اپل برای رسیدگی به مشکل فعالسازی حساب کاربری iCloud ، راه حل بازنشانی داده های رمزگذاری شده را پیشنهاد کرده است. با این کار، کلمات عبور قدیمی و داده های بی استفاده پاک می شوند.کاربر دیگری از گیر کردن Homepod در مرحله پیکر بندی شکایت کرده و ظاهرا هیچ یک از راه حل های ارائه شده تا کنون کارساز نبوده اند.

تمام این گزارش ها و شکایات به حساب کاربری iCloud و مشکل Sign-in در جانب سرور اپل اشاره می کنند. با مراجعه به صفحه پشتیبانی اپل می توان ملاحظه کرد که متاسفانه مشکل فعالسازی iCloud روی اپل واچ و هوم پاد فعلا حل نشده اند. جالب اینکه با کلیک روی قسمت وضعیت، پیامی روی صفحه ظاهر شده و نشان می دهد که این مشکل از تاریخ 25 دسامبر (ساعت 3:15 بعدازظهر ) گزارش شده و هنوز ادامه دارد!

کمپای اپل خیلی زود باید این مشکلات را حل کند، چرا که کاربران بسیاری قطعا از عدم توانایی استفاده از محصول جدیدی که در دست دارند، احساس سرخوردگی و ناامیدی می کنند. بد نیست بدانید که کاربران اپل واچ SE با مشکلات دیگری نیز مواجه هستند. طبق گزارش های متعدد، کاربران کره جنوبی از گرم شدن بیش از حد ساعت دچار سوحتگی دست شده اند ! حل هرچه سریعتر مشکل iCloud کم ترین کاری است که اپل می تواند برای شاد کردن افراد در سال جدید انجام دهد.
ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)