آغاز تولید نسخه 4G سامسونگ گلکسی A13 در هند

آغاز تولید نسخه 4G سامسونگ گلکسی A13 در هند
گزارش های جدید از آغاز تولید گوشی های هوشمند گلکسی A13 4G در هند خبر می دهند.

آغاز تولید نسخه 4G سامسونگ گلکسی A13 در هند

انتظار می رود سامسونگ در هفته های آینده (قبل از پایان سال جاری یا اوایل 2022) از گلکسی A13  رونمایی کند. این گوشی در دو نسخه عرضه خواهد شد، گلکسی A13 و گلکسی A13 5G، ظاهرا تصاویر نسخه دوم پیش تر فاش شده و می توانید در ادامه یکی از آنها را مشاهده کنید.

به گزارش جی اس ام آرنا، هنوز تصاویری از نسخه 4G منتشر نشده، اما امروز شایعه جدیدی ادعا می کند این گوشی هوشمند دارای چهار دوربین در پنل پشتی خود است. اگر این اطلاعات درست باشد، گلکسی A13 یک دوربین بیشتر از برادر 5G خود دارد. مانند گلکسی A52s 4G، دوربین های این خانواده نیز به صورت عمودی قرار خواهند گرفت. گفته می شود گلکسی A13 4G دارای ساختار کاملا پلاستیکی و براق است که واقعا با توجه به قیمت اولیه پیش بینی شده آن جای تعجب ندارد.

این گوشی دارای جک هدفون 3/5 میلی متری در پایین، در کنار پورت USB-C و اسپیکر خواهد بود. در ضمن، دکمه پاور و دکمه تنظیم صدا هر دو در لبه سمت راست قرار گرفته اند. 

گفته می شود، از قبل تولید A13 4G در هند در کارخانه  Greater Noida آغاز شده است. این بدان معنا است که عرضه دستگاه مذکور نزدیک تر از چیزی است که انتظار داریم. گلکسی  A13 5G قیمتی در حدود 250 دلار خواهد داشت و A13 4G قطعا باید ارزان تر از آن باشد.
ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)