ساخت گلکسی فولد 3 و گلکسی فلیپ 3 آغاز شد

ساخت گلکسی فولد 3 و گلکسی فلیپ 3 آغاز شد
طبق اخبار منتشر شده توسط منابع داخلی شرکت سامسونگ، به نظر می رسد که فرآیند ساخت گلکسی فولد 3 و گلکسی فلیپ 3 از اوایل ماه میلادی جاری آغاز شده است.

ساخت گلکسی فولد 3 و گلکسی فلیپ 3 آغاز شد

2 هفته ای می شود که غول فناوری کره ای فرآیند ساخت گلکسی فولد 3 و فلیپ 3 را آغاز کرده است. حال شایعات جدید خبر از تولید انبوه این محصولات مورد انتظار به ما می دهد.

به گفته مکس وینباخ افشاکننده فضای مجازی، تولید انبوه دستگاه های مورد انتظار سامسونگ قصد دارد در هر روز 25000 واحد از این دستگاه ها تولید کند. البته منبع دیگری ادعا می کند که هدف تولید بیش از 50000 واحد در روز است. 

طبق گزارشات، شرکت سامسونگ 2.5 تا 3.5 میلیون گوشی تاشو در سال 2020 فروخته است و برای امسال امیدوار است تا بتواند فروش این محصولات خاص را به 6 الی 7 میلیون واحد برساند. با توجه به محبوبیت بیشتر فلیپ 2، سامسونگ پیش بینی می کند که در نسل سوم این دستگاه های شگفت انگیز این روند تکرار شده و گفته می شود نتیجه فروش محصولات جدید این شرکت، چهار مییون واحد گلکسی فلیپ 3 و سه میلیون واحد گلکسی فولد 3 خواهد شد.

رویکرد محتاطانه سامسونگ با توجه به اینکه دستگاه های تاشو بین کاربران جای خود را به درستی باز نکرده اند شایسته است. به این ترتیب، غول کره ای احتمالا تلفن های هوشمند تاشو آینده را با قیمت هایی نسبتا پایین تر به فروش خواهد گذشت.

احتمالا در محصولات تاشو پیشروی این شرکت شاهد کاهش قیمت 20 درصدی باشیم که بدین ترتیب شروع فولد 3 از 1599 دلار و فلیپ 3 قیمت حدودی 959 دلاری خواهد داشت.

در نهایت باید اعلام کنیم کمپانی سامسونگ قصد دارد تا از سری جدید گوشی های تاشو خود همراه گلکسی واچ 4 و واچ اکتیو 4 در سوم آگوست رونمایی کند.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)