تلویزیون هوشمند ریلمی به همراه مشخصات و قیمت آن لو رفت!

تلویزیون هوشمند ریلمی به همراه مشخصات و قیمت آن لو رفت!
شرکت ریلمی قصد دارد تا فردا از دو محصول جدید، یعنی گوشی X7 Max 5G و تلویزیون هوشمند ریلمی رونمایی کند. حال مشخصات این تلویزیون پیش از رونمایی در فضای مجازی منتشر شده است.

تلویزیون هوشمند ریلمی به همراه مشخصات و قیمت آن لو رفت!

شرکت ریلمی قصد داشت تا در اوایل ماه میلادی جاری از جدیدترین محصولات خود در هند رونمایی کند. اما با ورود موج جدید ویروس کرونا به پایتخت این کشور، برنامه رونمایی به تاخیر افتاد و اعلام شد که زمان حتمی این رویداد، روز 31 ماه مه خواهد بود

تا به امروز، اخبار زیادی پیرامون گوشی پیشروی ریلمی منتشر شده است. طبق شایعات، گفته می شود که این محصول احتمالا همان Realme GT Neo باشد که در هند با نام جدیدش شناخته خواهد شد. در کنار رونمایی از این گوشی خوش قیمت و قدرتمند، گفته می شود که تلویزیون هوشمند ریلمی نیز در این رویداد حضور خواهد داشت.

طبق مشخصات درز کرده، تلویزیون جدید این شرکت در دو سایز 43 و 50 اینچ در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت. هردو صفحه نمایش از مشخصات مشابهی بهره مند بوده و از رزولوشن 4K پشتیبانی می کنند. از جمله ویژگی های بارز این محصول می توان به صفحه نمایش با پشتیبانی از 1.07 میلیارد رنگ، فناوری دالبی ویژن و زاویه دید 178 درجه اشاره کرد. 

این تلویزیون از پردازنده مدیاتک به عنوان قلب تپنده خود استفاده می کند. متاسفانه هنوز اطلاعاتی در مورد حافظه رم و رام دستگاه مورد بحث در دسترس نیست. اما امیدوارم که این محصول با میزان حافظه ای متفاوت نسبت به رقبای خود در بازار همراه شود.

درباره نرم افزار این تلویزیون نیز باید بگوییم که طبق معمول شاهد Android TV 10 خواهیم بود که از اپلیکیشن هایی همچون: یوتیوب، توییچ، آمازون پرایم، دیزنی پلاس و ... پشتیبانی می کند. از دیگر مشخصات نرم افزاری این دستگاه می توان به پشتیبانی از دستیار گوگل و کروم کست اشاره کرد.

این محصول در زمینه ارتباطی و درگاه، از وای فای دوبانده، بلوتوث نسخه 5.0، سه پورت HDMI، دو درگاه USB، ورودی AV Tuner و اتصال اینترنت سیمی بهره می برد. در زمینه صدا نیز، محصول مورد بحث از اسپیکر های چهارگانه 24 وات همراه با پشتیبانی فناوری دالبی اتموس، استفاده می کند.
در نهایت قیمت حدودی دستگاه مورد بحث برای نسخه 43 اینچ، 386 دلار و برای نسخه 50 اینچ، برچسب حدودی 455 دلاری در نظر گرفته خواهد شد.

 

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)