هدفون ردمی بادز ۵ پرو با قابلیت ANC رونمایی شد

هدفون ردمی بادز ۵ پرو با قابلیت ANC رونمایی شد

شیائومی امروز محصولات متعددی را با برند زیرمجموعه‌ی ردمی خود معرفی کرد که از آن جمله می‌توان به گوشی‌ های هوشمند سری ردمی K70 و ردمی واچ ۴ اشاره کرد. این شرکت ردمی بادز ۵ پرو را نیز معرفی کرده است.

همان‌طور‌که از نام آن پیدا است، این محصول نسخه‌ی ارتقایافته‌ی بادز ۵ است که اوایل سال جاری میلادی عرضه شد. جدیدترین هدفون شیائومی برای ارائه‌ی بهترین کیفیت صدا در هدفون های ردمی معرفی شده است.

ردمی بادز ۵ پرو طراحی مشابه نمونه‌ی عادی دارد که برای قرارگیری راحت در گوش سر گوشی‌های آن سیلیکونی است. این هدفون‌ها از استاندارد IP54 بهره می‌برند و در‌برابر گرد‌و‌غبار و آب مقاوم‌اند.

ردمی بادز ۵ پرو به توییتر ۱۰ میلی‌متری و ساب‌ووفر پویای ۱۱ میلی‌متری برای بیس واضح و قوی مجهز شده است. هدفون شیائومی از حذف نویز فعال تا ۵۲ دسیبل نیز بهره می‌برد. همچنین، تنظیم تطبیقی به‌کمک هوش مصنوعی و باند فرکانسی کاهش نویز فوق‌عریض ۴ کیلوهرتزی وجود دارد که به‌‌صورت خودکار حذف نویز را تنظیم خواهد کرد.

این دستگاه از کدک صوتی LHDC 5 برای استریم صوتی با‌کیفیت پشتیبانی می‌کند. گفتنی است که بادز ۵ پرو به صدای سه‌بعدی برای تجربه‌ی صدای فراگیر ۳۶۰ درجه مجهز است. حالت شفافیت سه‌سطحی به کاربران اجازه می‌دهد تا آگاهی بیشتری از محیط اطرافشان داشته باشند. همچنین، این ایرباد صدای باد را برای بهبود کیفیت واضح در تماس‌ها می‌تواند حذف کند.

ادعا می‌شود ردمی بادز ۵ پرو در‌مجموع ۳۸ ساعت عمر باتری ارائه می‌دهد. همچنین، گفته می‌شود هر ایرباد با غیرفعال و فعال بودن ANC می‌تواند به‌ترتیب ۱۰ و ۶٫۵ ساعت کاربر را همراهی کند.

ردمی بادز ۵ پرو در رنگ‌های سفید و مشکی و آبی و با قیمت ۳۹۹ یوان (۵۶ دلار) عرضه خواهد شد.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)