ردمی K20 پس از به‌روزرسانی MIUI 12 با باگ‌هایی مواجه شده است

ردمی K20 پس از به‌روزرسانی MIUI 12 با باگ‌هایی مواجه شده است
کاربران ردمی K20 اعلام کردند که این گوشی از زمان به‌روزرسانی MIUI 12 با مشکلات عمده‌ای روبه‌رو شده و ظاهرا هیچ به‌روزرسانی دیگری برای بازارهای جهانی و هند منتشر نخواهد شد.

ردمی K20 پس از به‌روزرسانی MIUI 12 با باگ‌هایی مواجه شده است

شیائومی در سال 2019 سری ردمی K20 را با قیمت مناسب عرضه کرد. این گوشی هوشمند از رابط کاربری MIUI 10 بر پایه‌ی اندروید 9 بهره می‌برد و مانند اکثر گوشی‌های اندرویدی انتظار می‌رفت که این گوشی نیز سه سال پشتیبانی دریافت کند. با این وجود، به‌گزارش گیزموچاینا چندین کاربر نشان داده‌اند که این گوشی از زمان به‌روزرسانی MIUI 12 با مشکلات عمده‌ای روبه‌رو بوده است و احتمالا در آینده هیچ به‌روزرسانی دیگری دریافت نخواهد کرد.

MIUI 12 در واقع سومین پوسته‌ی نرم‌افزاری برای گوشی‌های Redmi K20 است؛ اما به‌روزرسانی مذکور برای بازارهای جهانی و هند، گوشی‌های ردمی K20 را با مشکلات متعددی مواجه کرده است.

طبق گزارش‌ها، کاربران K20 از تأخیر در اجرای برنامه‌ها، گیر کردن پنجره‌های شناور، مشکلات افت نرخ فریم بر ثانیه (FPS) حین بازی، مشکلات همپوشانی صفحه‌کلید، مشکلات گروه‌بندی اعلان‌ها و موارد دیگر شکایت دارند. این فهرست ادامه دارد؛ اما شیائومی به‌طور منطقی پاسخ نداده است. تنها ربات پشتیبانی بود که پیام‌های اسکریپتی را ارسال می‌کرد و به کاربران می‌گفت با پیام‌های مستقیم در تماس باشند.

کاربران شبکه‌های اجتماعی گزارش داده‌اند که حدود 6 ماه از گزارش این مشکلات می‌گذرد. در حال حاضر، فقط یک نماینده از انجمن شیائومی اعلام کرد که هیچ به‌روزرسانی دیگری برای گوشی منتشر نخواهد شد که بسیار مایه‌ی تأسف است؛ اما شیائومی هنوز رسما به این موضوع پاسخ نداده است. بنابراین باید منتظر پاسخ شیائومی باشیم.

نکته‌ی جالب این است که گوشی‌های Redmi K20 در چین همچنان به‌روزرسانی‌ها را دریافت می‌کنند. با این اوصاف، به نظر می‌رسد که شرکت مذکور بیشتر بازار داخلی چین را در اولویت قرار داده است. انتظار می‌رود که شیائومی وضعیت به‌روزرسانی گوشی‌های K20 را در هند و بازارهای جهانی به‌طور رسمی تأیید کند و در اسرع وقت تمام باگ‌های احتمالی را برطرف کند.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)