ردمی K70 با پردازنده گوشی‌های پرچمدار تولید می‌شود

ردمی K70 با پردازنده گوشی‌های پرچمدار تولید می‌شود

شیائومی تصمیم دارد گوشی‌های خانواده ردمی K70 را با تراشه‌ی پرچمدار اسنپدراگون وارد بازار کند.

ردمی، برند زیرمجموعه‌ی شیائومی، احتمالاً گوشی‌های هوشمند سری K70 را تا پایان ماه نوامبر (آبان و آذر) عرضه خواهد کرد. جزئیات مربوط به این گوشی شیائومی به تدریج در اینترنت منتشر شده که شامل رندرها و بنچمارک‌ها است. حالا، مقامات شیائومی به پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل ۲ برای خانواده‌ی ردمی K70 اشاره کرده‌اند.

لو ویبینگ، رئیس شیائومی چین و مدیرکل ردمی، با انتشار پستی در ویبو پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۲ را تحسین کرد و آن را به‌دلیل عملکرد استثنایی و بهره‌وری انرژی، پرچمدار محبوب سال ۲۰۲۳ نامید.

در حالی که هیچ‌یک از مدیران به صراحت به ردمی K70 اشاره نکرده‌اند، زمان‌بندی پست‌های آن‌ها نشان می‌دهد که این گوشی هوشمند در واقع از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۲ قدرت خواهد گرفت.

ماه گذشته، ردمی به صورت رسمی استفاده از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۳ را برای گوشی‌های سری ردمی K70 تأیید کرده بود. این احتمال وجود دارد که تراشه‌ی مورد بحث صرفاً در مدل K70 پرو استفاده شود.

این موضوع با استراتژی ردمی برای سری ردمی K60 همخوانی دارد؛ جایی که ردمی K60 پرو از تراشه‌ی پرچمدار اسنپدراگون ۸ نسل ۲ استفاده می‌کرد، در حالی که نمونه‌ی استاندارد از اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ بهره می‌بُرد.

انتظار می‌رود سری ردمی K70 شامل سه مدل باشد: ردمی K70، ردمی K70 پرو و ردمی K70E. ردمی K70 پرو با بهره‌مندی از جدیدترین پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۳، پیشتاز این خانواده خواهد بود.

انتظار می‌رود ردمی K70 استاندارد، عملکرد خوبی را با قیمتی مقرون به صرفه‌تر ارائه دهد و احتمالاً ردمی K70E نیز اولین گوشی خواهد بود که از پردازنده‌ی دایمنسیتی ۸۳۰۰ بهره خواهد برد.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)