انتشار تصاویر جدید از گلکسی اسمارت تگ سامسونگ

انتشار تصاویر جدید از گلکسی اسمارت تگ سامسونگ

گلکسی اسمارت تگ

ردیاب هوشمند سامسونگ با نام گلکسی اسمارت تگ در اواسط ماه ژانویه معرفی میشود. این محصول دارای یک باتری سکه ای 3 ولتی قابل تعویض بوده و از اتصالات بلوتوث 5.1 نیز پشتیبانی میکند.

سامسونگ در چهاردهم فوریه (بیست و پنجم دی) از محصولات جدید خود از جمله گوشی گلکسی S21 و ایرفون های TWS خود یعنی گلکسی بادز پرو رونمایی میکند. حال خبر رسیده که ردیاب هوشمند اشیا این شرکت یعنی گلکسی اسمارت تگ (Galaxy Smart Tag) نیز قرار است در این مراسم معرفی شود. این محصول اخیرا جواز NCC را دریافت کرده و تصاویر آن چندی پیش در فضای مجازی به نمایش در آمده است.

همانطور که در تصاویر زیر مشاهده میکنید، طول و عرض گلکسی اسمارت تگ تقریبا برابر با چهار سانتی متر است. این محصول با رنگ مشکی به بازار خواهد آمد، هر چند گفته میشودنسخه سفید و خاکی رنگ آن نیز در حال آماده سازی است. طراحی محصول جدید سامسونگ تا حدی ما را به یاد ردیاب های بلوتوثی شرکت اپل یعنی ایرتگ (AirTags) و همچنین ردیاب تایل می اندازد. البته نوشته هایی که در دو طرف آن درج شده، آن را از سایر کالاهای مشابه، متمایز کرده است.

اطلاعات موجود در فهرست NCC جزئیات خاصی را درباره مشخصات اسمارت تگ سامسونگ برملا نمیکنند. با این حال گفته میشود که این ردیاب دارای یک باتری سکه ای سه ولتی CR2032 قابل تعویض بوده و از اتصالات بلوتوث 5.1 نیز پشتیبانی میکند. شایعات حاکی از آن هستند که این محصول با قیمت 15 الی 20 یورو به فروش میرسد. جالب آنکه گلکسی تگ با کلیه وسایلی که از قابلیت SmartThings Find سامسونگ برخوردارند نیز سازگار است. با نزدیک شدن به تاریخ رونمایی یعنی چهاردهم ژانویه، احتمالا شاهد انتشار اطلاعات بیشتری درباره گلکسی اسمارت تگ سامسونگ خواهیم بود.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)