شایعه: ردمی K50 از شارژ سریع 100 واتی پشتیبانی می کند

شایعه: ردمی K50 از شارژ سریع 100 واتی پشتیبانی می کند
یکی از افشاگران دنیای فناوری اطلاعات جدیدی درباره ردمی K50 منتشر کرده است که طبق آن، این دستگاه از شارژ 100 واتی پشتیبانی می کند.

شایعه: ردمی K50 از شارژ سریع 100 واتی پشتیبانی می کند

چند روز پیش، یکی از افشاگران دنیای فناوری با نام Digital Chat Station جزئیاتی درباره تلفن هوشمند مجهز به اسنپدراگون 870 با صفحه نمایش اولد 6/7 اینچی 1080P و نرخ نوسازی 120 هرتزی منتشر کرد که ممکن است ردمی K50 یا شاید یکی از نسخه های سری K40S باشد. در حال حاضر، DCS اطلاعات بیشتری برای به اشتراک گذاشتن در اختیار دارد.

سری K50 از شارژ سریع 100 واتی پشتیبانی می کند و همین موضوع آنها را به اولین اعضایی از خانواده تبدیل می کند که توانسته اند در توان شارژ به عدد سه رقمی برسند. ذکر این نکته لازم است که تنها پرچم داران سری می و چند مدل از Black Shark از شارژ 120 واتی می توانند پشتیبانی کنند.

این گوشی های هوشمند با استاندارد iP68 در برابر گردوغبار و آب مقاوم خواهند بود و بلندگوهای استریو متقارن دارند.

اگر می خواهید ویژگی های گوشی هوشمند یاد شده را با دیگر گوشی های مشابه مقایسه کنید، باید بگوییم مدل K40 از گواهی iP53 مقاوت اولیه در برابر گردوغبار و قطرات آب برخوردار است و از شارژ 67 واتی پشتیبانی می کند. همچنین، شایعاتی درباره تراشه هایی وجود دارد که در سه مدل ردمی K50 استفاده خواهد شد. در نسخه اصلی، باید از اسنپدراگون 898 استفاده شود و احتمالا مدل های دیگر اسنپدراگون 888 فعلی و اسنپدراگون 870 را درون خود جای می دهند.
توجه کنید که هنوز مشخص نیست آیا هر سه گوشی موجود در خانواده K50  از قابلیت شارژ 100 واتی بهره می برند یا تنها مدل قوی تر و پیشرفته تر چنین ویژگی دارد. افزون براین، صحبت هایی درباره دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی در مدل اصلی و 48 مگاپیکسلی در سایر مدل ها به میان آمده است. به احتمال زیاد شیائومی سری ردمی K50 را در چین رونمایی و احتمالا از نام های متفاوتی برای بازارهای بین المللی استفاده کند. به عنوان مثال: پوکو F3
ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)