شایعه: محصولات مبتنی بر MIUI 13 شیائومی به‌زودی رونمایی خواهند شد

شایعه: محصولات مبتنی بر MIUI 13 شیائومی به‌زودی رونمایی خواهند شد
طبق تازه‌ترین اخبار، شیائومی قصد دارد در اواخر مرداد یا اوایل شهریور 1400 از می میکس 4، می پد 5، می سی‌سی 11 و MIUI 13 رونمایی کند.

شایعه: محصولات مبتنی بر MIUI 13 شیائومی به‌زودی رونمایی خواهند شد

پیش‌بینی می‌شود شیائومی در نیمه‌ی دوم سال 2021، محصولات مبتنی بر MIUI 13 را معرفی کند. طی چند هفته‌ی گذشته شایعات مختلفی درباره‌ی این محصولات منتشر شده است و گزارشی از Gizmochina، به نام برخی از دستگاه‌ها و زمان رونمایی از آن‌ها اشاره دارد.

به گفته‌ی وبلاگ‌نویسی در ویبو با نام کاربری Bald Panda، شیائومی در اواسط یا اواخر ماه آگوست 2021 (اواخر مرداد یا اوایل شهریور 1400) از می میکس 4 (Mi MIX 4)، می پد 5 (Mi Pad 5)، می سی‌سی 11 (Mi CC11) و MIUI 13 رونمایی خواهد کرد.

طبق گزارش‌های قبلی، سری می پد 5 پس از مدت‌ها در بخش تبلت اندرویدی این شرکت عرضه خواهد شد. می میکس 4 اولین گوشی هوشمند با دوربین سلفی زیر صفحه‌نمایش، MIUI 13 رابط کاربری بعدی شیائومی و می سی‌سی 11 گوشی هوشمندی با طراحی دوربین‌محور خواهد بود.

محصولات ذکر شده تنها مواردی نیستند که شیائومی در نیمه‌ی دوم سال 2021 معرفی خواهد کرد. انتظار می‌رود که این شرکت چینی حداقل 13 دستگاه دیگر به بازار عرضه کند که شیائومی می سی‌سی 11 می‌تواند یکی از این 13 دستگاه باشد.

با این تفاسیر احتمالا شاهد معرفی حداقل 12 دستگاه دیگر خواهیم بود و بسته به نوع دسترسی‌پذیری، می‌توانند نام تجاری ردمی (Redmi)، می (Mi) و پوکو (POCO) را داشته باشند.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)