شایعه: گوشی جدید شیائومی با پردازنده اسنپدراگون 870 در راه است

شایعه: گوشی جدید شیائومی با پردازنده اسنپدراگون 870 در راه است
مشخصات احتمالی یک مدل گوشی جدید شیائومی با پردازنده اسنپدراگون 870 و نمایشگر خمیده با نرخ نوسازی 120 هرتز فاش شده است.

شایعه: گوشی جدید شیائومی با پردازنده اسنپدراگون 870 در راه است

شیائومی امسال چند مدل گوشی هوشمند معرفی کرده است؛ اما ظاهرا رونمایی مدل های جدید این شرکت چینی هنوز ادامه دارد و شیائومی تا پایان سال میلادی جاری، پنج مدل گوشی جدید به بازار عرضه خواهد کرد.

به گزارش گیزموچاینا، اطلاعات مربوط به یک گوشی هوشمند شیائومی فاش شده است که از پردازنده ی اسنپدراگون 870 بهره خواهد برد. پردازنده ی اسنپدراگون 870 یکی از محبوب ترین تراشه های موبایل در بین تولیدکنندگان گوشی هوشمند است که در بسیاری از گوشی ها و حتی تبلت های اخیر مورد استفاده قرار گرفته است.

شیائومی سه گوشی هوشمند می 10 اس، می 11 ایکس و می پد 5 پرو را با این تراشه معرفی کرد. براساس اعلام یکی از کاربران ویبو با نام کاربری Bald Panda، غول فناوری چینی قصد دارد چهارمین دستگاه مجهز به اسنپدراگون 870 را معرفی کند.

بر طبق اعلام منبع این خبر، این گوشی هوشمند شیائومی به نمایشگر خمیده با نرخ نوسازی 120 هرتز مجهز خواهد شد و دوربین سلفی آن در پانچ هول بالای نمایشگر قرار خواهد داشت. پرچم داران اخیر شیائومی از نمایشگر 2K بهره می برند؛ ولی وضوح تصویر صفحه نمایش گوشی یاد شده، +Full HD پلاس خواهد بود.
این محصول از یک دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی و یک دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی بهره خواهد برد. از دیگر مشخصات احتمالی این دستگاه می توان به لنز تله فوتو با قابلیت بزرگ نمایی اپتیکال 3 برابری اشاره کرد. باتری محصول مورد اشاره 5000 میلی آمپر ساعتی خواهد بود و از شارژ سریع 67 وات پشتیبانی خواهد کرد.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)