شایعات آیفون ۱۷ از همین‌حالا به گوش می‌رسند

شایعات آیفون ۱۷ از همین‌حالا به گوش می‌رسند

تا پیش از رونمایی آیفون ۱۵ گفته می‌شد اپل به‌دنبال استفاده از نمایشگر پیشرفته‌ی M14 OLED در این خانواده از گوشی‌ها است، اما در نهایت اپل این محصولات را با پنل M12 OLED تولید کرد. حالا انتظار می‌رود M14 نخستین‌بار در آیفون ۱۶ از راه برسد و استفاده از آن در آیفون ۱۷ هم ادامه پیدا کند.

بر اساس ادعای حساب کاربری Revegnus در شبکه‌ی اجتماعی ایکس (توییتر سابق)، پنل M14 OLED به گوشی آیفون ۱۶ امکان می‌دهد که مزیتی نسبتا مهم درمقایسه‌با رقبایش داشته باشد. همین افشاگر در کمال تعجب گفته است که گلکسی S24 به پنل M13 مجهز خواهد بود.

گفته می‌شود که پنل‌های M14 و M15 از لحاظ کیفیت تفاوت چشمگیری ندارند، اما هزینه‌ی M15 بسیار بیشتر است. بالارفتن هزینه‌ی تولید مستقیماً روی قیمت گوشی آیفون ۱۷ اثر خواهد گذاشت؛ در همین راستا اپل تصمیم دارد آیفون ۱۷ را هم با M14 بسازد. قطعاً تا آن زمان گوشی سامسونگ گلکسی S25 نیز به M14 مجهز خواهد شد.

مدتی پیش اعلام شد هزینه‌ی تولید آیفون ۱۵ پرو مکس اپل ۳۷٫۷ دلار بیشتر از آیفون ۱۴ پرو مکس است. هزینه‌ی تولید در حالی افزایش یافته که اپل قیمت آیفون ۱۵ پرو مکس را نسبت‌ به نسل قبل تغییر نداد.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)