سامسونگ از افزایش دو برابری فروش گلکسی زد فولد 4 و گلکسی زد فلیپ 4 نسبت به نسل قبل خبر می‌دهد

سامسونگ از افزایش دو برابری فروش گلکسی زد فولد 4 و گلکسی زد فلیپ 4 نسبت به نسل قبل خبر می‌دهد

سامسونگ اعلام کرده است که میزان فروش گلکسی زد فولد ۴ و گلکسی زد فلیپ ۴ در بازارهای اروپایی نسبت به نسل قبلی این دو گوشی تاشو، دوبرابر افزایش یافته است.

رو تائه مون، رئیس کسب‌وکار موبایل سامسونگ حدود دوهفته قبل، اطلاعات جالبی به‌اشتراک گذاشت و گفت که گلکسی زد فولد و گلکسی زد فلیپ باعث می‌شوند افراد از برندهای دیگر نسبت به خرید این محصولات ترغیب شوند. آقای تائه مون در آن گزارش اظهار داشت که شرکت متبوعش پیش‌بینی می‌کند تا سال ۲۰۲۵، بیش از ۵۰ درصد از فروش گوشی‌های آن به مدل‌های تاشو اختصاص خواهد یافت.

بنجامین براون، مدیر ارشد بازاریابی سامسونگ در اروپا در یادداشتی مشابه، آمار بسیار جالبی از میزان استقبال خریداران از محموله‌های گلکسی زد فولد ۴ و گلکسی زد فلیپ ۴ منتشر کرد. به‌گفته‌ی براون، میزان فروش این دو گوشی تاشو در بازارهای اروپایی، نسبت به گلکسی زد فولد ۳ و گلکسی زد فلیپ ۳ دو برابر افزایش یافته است.

البته آقای براون به‌طورخاص به محموله‌های تولیدشده در اروپا اشاره می‌کند، اما دستیابی به این میزان فروش همچنان درخورتوجه است مهم‌تر اینکه با پیش‌بینی‌های سامسونگ درمورد فروش گوشی‌های تاشو این شرکت در آینده، مطابقت دارد.

به‌نوشته‌ی فون‌آرنا، درحال‌حاضر دقیقاً مشخص نیست که محبوبیت گوشی‌های تاشو سامسونگ در سرتاسر اروپا تا چه‌حد توزیع شده است، زیرا اطلاعات خاصی برای هریک از ۳۶ کشوری که زد فولد ۴ و زد فلیپ ۴ در آنجا عرضه شده‌اند، وجود ندارد.

به گفته‌ی سامسونگ، از میان دو گوشی تاشو جدید این شرکت، گلکسی زد فلیپ ۴ در اروپا محبوبیت بیشتری میان کاربران دارد که احتمالاً به عملکرد بهتر در مقایسه با نسل قبلی مربوط می‌شود. بااین‌حال، یکی از مهم‌ترین دلایل محبوب‌تر بودن این گوشی، تفاوت درخورتوجه قیمت آن با گلکسی زد فولد ۴ است.

ازطرف دیگر، همان‌طور که بررسی‌ها می‌دهد، گلکسی زد فولد ۴ سامسونگ، یک دستگاه قدرتمند برای انجام کارهای چندوظیفه‌ای است. ناگفته نماند که غول فناوری کره‌ای امسال به‌نحوی موفق شد تا وزن این دستگاه را نسبت به نسل قبلی آن، کاهش دهد؛ تغییری که هنگام انجام کارها طولانی، تأثیر بسیار زیادی روی ارائه‌ی تجربه‌ی کاربری، خواهد داشت.

البته بهبودهای اعمال‌شده در گلکسی زد فولد و زد فلیپ امسال، آنقدر کافی به‌نظر نمی‌رسد تا دارندگان مدل‌های ۲۰۲۱ این گوشی‌ها نسبت به ارتقا دستگاه خود اقدام کنند.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)