سامسونگ معرفی سری گلکسی S22 در تاریخ 20 بهمن تأیید کرد

سامسونگ معرفی سری گلکسی S22 در تاریخ 20 بهمن تأیید کرد
رویداد گلکسی آنپکد 2022 سامسونگ، چهارشنبه 20 بهمن 1400 ساعت 18:30 به‌وقت تهران برگزار خواهد شد.

خانواده گلکسی S22 به‌صورت رسمی در تاریخ 20 بهمن معرفی می‌شوند

به‌گزارش گیزموچاینا، سامسونگ با انتشار پوستر دعوتی اعلام کرد که رسماً در تاریخ 9 فوریه 2022 (20 بهمن 1400) آماده‌ی برگزاری رویداد گلکسی آنپکد است تا نسل بعدی گوشی‌های پرچم‌دارش، یعنی سری گلکسی اس 22 را رونمایی کند. این دعوت‌نامه یک حرف «S» به رنگ صورتی را در داخل جعبه نشان می‌دهد و تأیید می‌کند که این شرکت آماده‌ی معرفی رسمی سری گلکسی S22 است.

رویداد گلکسی آنپکد ۲۰۲۲ روز چهارشنبه ساعت ۱۰ صبح به‌ ‌وقت شرقی (۱۸:۳۰ به‌وقت تهران) آغاز خواهد شد و مانند رویدادهای قبلی، این رویداد نیز به صورت زنده پخش خواهد شد. با‌ اینکه هنوز گوشی‌ها رسماً معرفی نشده‌اند، سامسونگ سفارش‌گیری پرچم‌داران را برای افرادی که علاقه‌مند به دریافت سریع هستند، آغاز کرده است. باوجوداین، برای کسب اطلاعات بیشتر در ‌مورد گوشی‌های هوشمند آینده، از‌ جمله مشخصات کامل، ویژگی‌ها، پیکربندی، قیمت و دسترسی در بازارهای مختلف، باید منتظر معرفی رسمی باشیم.

بر‌ اساس گزارش‌های قبل انتظار می‌رود سامسونگ در سری جدیدش از سه گوشی گلکسی اس ۲۲ معمولی، گلکسی اس ۲۲ پلاس، گلکسی اس ۲۲ اولترا رونمایی کند. گلکسی اس ۲۲ اولترا به‌عنوان جایگزینی برای گلکسی نوت این شرکت معرفی خواهد شد و با پشتیبانی از S Pen و همچنین فضای اختصاصی برای نگه‌داری آن در خود گوشی عرضه می‌شود.

گوشی‌های پرچم‌دار با‌ توجه به دسترسی در بازار‌های مختلف، از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸ نسل یک کوالکام یا تراشه اگزینوس ۲۲۰۰ بهره می‌برند. در گزارش قبلی قیمت گوشی‌های مذکور فاش شد و طبق گزارش‌ها از ۸۹۹ دلار در ایالات متحده آمریکا شروع می‌شود.

ناگفته نماند که سری گلکسی S22 تنها محصولی نیست که در رویداد آینده‌ی گلکسی آنپکد معرفی می‌شود. افزون‌براین غول کره جنوبی احتمالاً از تبلت‌های سری گلکسی تب اس ۸ که شامل سه مدل نیز خواهد بود، رونمایی می‌کند.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)