گوشی ارزان قیمت گلکسی A02 سامسونگ معرفی شد

گوشی ارزان قیمت گلکسی A02 سامسونگ معرفی شد

گلکسی A02

به تازگی سامسونگ گوشی پایین رده ی گلکسیA02 را با قیمت مناسب و باتری 5000 میلی آمپری معرف کرده است.

طبق گزارش GSMArena، نوامبر گذشته سامسونگ یکی از مقرون به صرفه ترین گوشی های هوشمند خود را معرفی کرد. این دستگاه گلکسی A02s بود که با قیمت 159 یورو به فروش می رسید. امروز یک دستگاه دیگر توسط این شرکت معرفی شد که دارای قیمتی پایین تر از مدل ارزان قیمت قبلی است. این گوشی گلکسی A02 است که با قیمت 2999 بات (100 دلار) در تایلند معرفی شد.

 به غیر از دوربین و پردازنده، تقریبا همه ی مشخصات این دستگاه با گلکسی A02s یکسان است. در پشت این گوشی هوشمند سامسونگ یگ دوربین کمتر دیده می شود و این دستگاه از تراشه MT6739W مدیاتک استفاده می کند.یک نمایشگر LCD HD پلاس 6/5 اینچی در جلوی آن تعبیه شده است و یک ناچ قطره ای دارد که وظیفه ی میزبانی دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی بر عهده آن است. روی قاب پشتی بدنه پلاستیکی گلکسی A02 دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی دیده می شود که یک لنز ماکروی 2 مگاپیکسلی آن را همراهی می کند.

 گلکسی A02 سامسونگ از اندروید 10 به همراه OneUI 2 استفاده می کند. یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی برای این دستگاه تعبیه شده است که از طریق میکرو یواس بی و با سرعت 7/75 وات شارژ می شود. این گوشی هوشمند از دو سیم کارت پشتیبانی می کند و یک جک هدفون برای اتصال به هندزفری یا اسپیکر برای آن در نظر گرفته شده است.

هنوز اطلاعاتی درباره جزئیات دسترسی این دستگاه منتشر نشده است؛ اما انتظار داریم در ماه های آتی این دستگاه به بیشترین بازارهای مناطق مختلف ارسال شود.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)