گلکسی A12 Nacho سامسونگ همراه پردازنده اگزینوس 850 رونمایی شد

گلکسی  A12 Nacho سامسونگ همراه پردازنده اگزینوس 850 رونمایی شد
غول فناوری کره ای اخیرا از گوشی مقرون به صرفه خود با نام گلکسی A12 Nacho در بازار اروپا رونمایی کرده است که گفته می شود از لحاظ قدرت پردازشی با A12 سال گذشته تفاوت هایی دارد.

گلکسی A12 Nacho سامسونگ همراه پردازنده اگزینوس 850 رونمایی شد

کمپانی سامسونگ به تازگی از جدیدترین گوشی مقرون به صرفه خود با نام گلکسی A12 Nacho رونمایی کرده است. حال ما قصد داریم تا به مشخصات این محصول بپردازیم.

از جمله مشخصات کلیدی گوشی هوشمند جدید سامسونگ می توان به استفاده از یک پنل ال سی دی  6.5 اینچ با رزولوشن اچ دی پلاس (۷۲۰ × ۱۶۰۰) به عنوان صفحه نمایش ، نسبت 20:9 صفحه، نرخ تازه سازی 60 هرتز و استفاده از طراحی ناچ Infinity-V به عنوان جایگاه دوربین سلفی اشاره کرد.

در لایه های زیرین تلفن هوشمند جدید سامسونگ پردازنده اگزینوس 850 به چشم می خورد. این در حالی است که مدل معرفی شده در سال گذشته از پردازنده مدیاتک هلیو P35 به عنوان قلب تپنده خود استفاده می کند. 

درباره میزان حافظه می توان گفت گجت مقرون به صرفه غول کره ای از 4 گیگابات رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی اطلاعات بهره می برد. 

طبق اعلام سامسونگ گوشی جدید با پشتیبانی از کارت microSD این امکان را در اختیار کاربران قرار می دهد تا بتوانند فضای ذخیره سازی دستگاه را تا یک ترابایت افزایش دهند.

در بخش دوربین محصول جدید این شرکت از یک مجموعه دوربین چهارگانه در پنل پشتی شامل لنزهای 48 مگاپیکسلی اصلی، لنز 5 مگاپیکسلی اولترا واید، سنسور 2 مگاپیکسلی ماکرو و سنسور 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق بهره می برد.

همچنین به منظور ثبت تصاویر سلفی و برقراری ویدیویی گجت مورد اشاره از یک لنز 8 مگاپیکسلی در پنل جلویی خوداستفاده می کند.

از دیگر مشخصات گوشی سامسونگ می توان به اندروید 11 همراه رابط کاربری One UI 3.1 باتری 5000 میلی آمپری با پشتیبانی از سرعت شارژ 15 وات اشاره کرد.

گلکسی A12 Nacho در 4 گزینه رنگی آبی، مشکی، قرمز و سفید با قیمت 190 دلاری بزودی در اختیار مشتریان اروپایی سامسونگ قرار خواهد گرفت.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)