گوشی اقتصادی گلکسی ام 42 5G سامسونگ، 8 اردیبهشت عرضه خواهد شد

گوشی اقتصادی گلکسی ام 42 5G سامسونگ، 8 اردیبهشت عرضه خواهد شد

گوشی اقتصادی گلکسی ام 42 5G سامسونگ

بر اساس اطلاعات وبسایت آمازون هند، گلکسی ام 42 5G به عنوان اولین گوشی مجهز به نسل پنجم ارتباطات موبایل در سری M و با قیمت مقرون به صرفه، 28 آوریل راهی بازار خواهد شد.

به گزارش فورن آرنا، گلکسی ام 42، نام گوشی میان رده بعدی سامسونگ است که نسبت به گوشی های هم رده خود مزیت مهمی دارد و آن پشتیبانی از شبکه 5G است. با توجه به قیمت مقرون به صرفه و مشخصات فنی مناسب، احتمالا گلکسی M42 5G در کنار گلکسی A32 5G، از بهترین گوشی های 5G اقتصادی در سال 2021 خواهند شد.

با توجه به اطلاعات درج شده در وبسایت آمازون هند، گلکسی M42 5G در تاریخ 28 آوریل (8 اردیبهشت 1400) برای اولین بار در بازار عرضه خواهد شد. هنوز قیمت این گوشی مشخص نشده است؛ اما طبق شایعات، احتمالا در حدود 300 دلار خواهد بود.

گلکسی ام 42 علاوه بر پشتیبانی از شبکه 5G، به تراشه اسنپدراگون کوالکام مجهز شده است. رزولوشن دوربین اصلی 64 مگاپیکسل است و باتری این گوشی ظرفیت بالایی دارد. هنوز به طور رسمی تایید نشده است، اما احتمالا گلکسی ام 42 5G به باتری 6000 میلی آمپر ساعتی مجهز خواهد شد.

بنا بر گزارش ها، صفحه نمایش گلکسی M42 از نوع امولد خواهد بود؛ اما جزئیات بیشتری در این زمینه در دسترس نیست. هنوز بیش از یک هفته تا زمان عرضه M24 باقی مانده است و تا آن زمان احتمالا اطلاعات بیشتری از این گوشی منتشر خواهد شد.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)