گلکسی S22 پلاس سامسونگ در آمریکا ۲۲٫۵ میلیون تومان تخفیف خورد

گلکسی S22 پلاس سامسونگ در آمریکا ۲۲٫۵ میلیون تومان تخفیف خورد

از عرضه‌ی گلکسی S22 پلاس حدود دو سال می‌گذرد و این گوشی در واپسین روزهای ۲۰۲۳ با تخفیف بسیار جذابی به فروش می‌رسد.

در دنیای گوشی‌های هوشمند، بهترین وقت برای خرید پرچمدار را می‌توان زمانی دانست که نسل بعدی به بازار وارد می‌شود. سری گلکسی S23 حالا نزدیک به یک سال است که در بازار حضور دارد و از عرضه‌ی گلکسی S22 دو سال می‌گذرد.

قیمت گوشی گلکسی S22 پلاس در سایت آمازون در حال حاضر با تخفیفی بزرگ، به حدود ۴۵۰ دلار کاهش یافته است. گلکسی S22 Plus با وجود گذشت دو سال از عرضه به بازار، هنوز هم ارزش خرید بالایی دارد و در بسیاری از بخش‌ها، عملکردی نزدیک یا مشابه با گلکسی S23 پلاس ارائه می‌کند.

گوشی سامسونگ گلکسی اس ۲۲ پلاس از پنل پشتی شیشه‌ای و فریم آلومینیومی استفاده می‌کند و نمایشگری ۶٫۶ اینچی دارد. این پنل از نوع OLED است و وضوح +FHD برای آن در نظر گرفته شده است. نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی و پشتیبانی از استاندارد +HDR10 نیز جزو دیگر مشخصات پنل گلکسی اس ۲۲ پلاس هستند.

در زمینه‌ی دوربین، گلکسی S22 پلاس از مشخصات یکسانی در مقایسه با نسل جدید استفاده می‌کند و در فهرست بهترین گوشی از نظر دوربین قرار می‌گیرد.

قلب تپنده‌ی گلکسی اس ۲۲ پلاس در بازار آمریکا و کره‌‌ی جنوبی اسنپدراگون ۸ نسل ۱ است که در مقایسه با اسنپدراگون ۸ نسل ۲ خیلی ضعیف‌تر نیست و هنوز به بهترین شکل از پس کارهای مختلف برمی‌آید؛ البته دقت کنید که در بازار ایران، سری گلکسی S22 از اگزینوس ۲۴۰۰ قدرت می‌گیرند.

گلکسی S22 پلاس دارای باتری با ظرفیت ۴٬۵۰۰ میلی‌آمپر‌ساعت است و تا اندروید ۱۶ را نیز دریافت می‌کند و تا سال ۲۰۲۷ از نظر امنیتی پشتیبانی می‌شود.

این ویژگی‌های بسیار خوب در کنار قیمت ۴۵۰ دلاری باعث می‌شوند تا پرچم‌دار قدیمی سامسونگ به یکی از بهترین انتخاب‌ها تبدیل شود؛ دستگاهی که حالا در فروشگاه آمازون هم‌قیمت گوشی میان رده است.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)