گلکسی S9 سامسونگ با گذشت ۴ سال از عرضه، همچنان آپدیت نرم‌ افزاری دریافت می‌کند

گلکسی S9 سامسونگ با گذشت ۴ سال از عرضه، همچنان آپدیت نرم‌ افزاری دریافت می‌کند
گلکسی S9، گوشی هوشمندی که چهار سال پیش عرضه شد، اکنون به جدیدترین بسته‌ ی امنیتی سامسونگ به‌ روزرسانی شده است تا تعهد کره‌ ای‌ ها را به پشتیبانی بلندمدت نشان دهد.

گلکسی S9 سامسونگ با گذشت ۴ سال از عرضه، همچنان آپدیت نرم‌ افزاری دریافت می‌کند

شکی نیست که سامسونگ توانسته به‌ روزرسانی‌ هایی بیشتری را نسبت به شرکت‌ های اندرویدی دیگر برای گوشی‌ های هوشمندش منتشر کند. بررسی‌ ها نشان می‌ دهد سامسونگ در بازار گوشی‌ های اندرویدی طولانی‌ترین چرخه‌ ی به‌ روزرسانی را دارد و اکنون توانسته حتی از انتظارات خودش هم فراتر برود.

براساس آنچه Android Authority می‌ نویسد سامسونگ اخیراً روند انتشار به‌ روزرسانی امنیتی مارس ۲۰۲۲ را برای گوشی‌ های سری گلکسی S9 که چهار سال پیش عرضه شدند، آغاز کرده است.

سامسونگ در سال ۲۰۱۹ گفت که قصد دارد برای گوشی‌ هایی که در سال ۲۰۱۹ و سال‌ های بعد عرضه می‌ شوند، چهار سال به‌ روزرسانی امنیتی دردسترس قرار دهد. در آن زمان کره‌ ای‌ ها به چهار سال پشتیبانی نرم‌ افزاری در گلکسی S9 اشاره نکردند. این در حالی است که دستگاه‌ های خانواده‌ ی گلکسی S9 همچنان در صفحه‌ ی به‌ روزرسانی‌ های امنیتی فصلی سامسونگ فهرست شده‌ اند.

به‌ روزرسانی امنیتی ماه مارس برای گلکسی S9 نسخه‌ی فرم‌ ور G96xFXXUHFVB4 را یدک می‌کشد و بیش از ۵۰ آسیب‌ پذیری امنیتی را برطرف می‌ کند. به‌ روزرسانی جدید گلکسی S9 فعلاً در آلمان منتشر شده است و به‌ زودی برای کاربران دیگر نقاط جهان هم دردسترس قرار می‌گیرد. جالب است که گلکسی S9 به‌ روزرسانی امنیتی مارس ۲۰۲۲ را زودتر از بسیاری از گوشی های اخیر سامسونگ دریافت می‌ کند.

اپل در زمینه‌ ی انتشار به‌ روزرسانی برای گوشی‌ هایش همواره زبانزد بوده و طی سال‌ های اخیر شرکت‌ های اندرویدی نیز تلاش کرده‌ اند پشتیبانی گسترده‌ تری از دستگاه‌ هایشان به عمل بیاورند. در این بین به نظر می‌رسد سامسونگ بهتر از هر شرکت دیگری توانسته برای گوشی‌ هایش به‌ روزرسانی منتشر کند. امیدواریم دیگر شرکت‌ های اندرویدی نیز مسیر مشابهی در پیش بگیرند.
ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)