گلکسی تب اس 7 لایت سامسونگ در رنگ های متنوع عرضه خواهد شد

گلکسی تب اس 7 لایت سامسونگ در رنگ های متنوع عرضه خواهد شد

گلکسی تب اس 7 لایت سامسونگ در رنگ های متنوع عرضه خواهد شد

انتظار میرود تبلت های سری گلکسی تب اس 7 لایت سامسونگ در رنگ بندی متنوع به بازار عرضه شوند.

چندی پیش خبری منتشر شد که سامسونگ روی نسخه ای اقتصادی از سری تبلت های گلکسی تب اس 7 کار میکند. سپس مشخص شد که شرکت کره ای در حال ساخت دو مدل تبلت به نام های گلکسی تب اس 7 لایت و اس 7 لایت پلاس است؛ اما اخبار منتشر شده در GSMArena نشان میدهد مدل دوم با نام متفاوتی عرضه خواهد شد.

بر اساس اسناد منتشر شده از سازمان FCC، تبلت سامسونگ با نام گلکسی تب اس 7 XL Lite توانسته است تاییدیه این سازمان را دریافت کند. البته اشاره ای به مشخصات سخت افزاری این تبلت یا نسخه استاندارد آن نشده است و در واقع نمیدانیم تفاوت سری گلکسی تب اس 7 لایت با مدل های سری گلکسی تب اس 7 چه خواهد بود.

در هر صورت ایوان بلس، افشاگر معروف که اطلاعات جالبی از محصولات معرفی نشده در حساب توییتر خود به اشتراک میگذارد، توییتی منتشر کرد که شامل تصاویری از گلکسی تب اس 7 لایت در رنگ های مختلف از جمله آبی، نقره ای و سفید میشد. در برخی از اخبار تصاویری منتشر شد که گلکسی تب اس 7 لایت در رنگ های صورتی و مشکی نشان میدادند.

به نظر میرسد سامسونگ میخواهد این سری تبلت اقتصادی را در رنگ بندی متنوع راهی بازار کند. گلکسی تب اس 7 لایت میتواند گزینه ای مناسب برای دانش آموزان باشد که از طریق تبلت در کلاس های آنلاین شرکت میکنند و همچنین در سبد کاربرانی قرار بگیرد که برای وب گردی یا انجام بازی های اندروید به تبلت ارزان قیمت نیاز دارند.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)