گلکسی تب S8 سامسونگ به اندروید ۱۴ آپدیت شد

گلکسی تب S8 سامسونگ به اندروید ۱۴ آپدیت شد

سامسونگ پس از آپدیت تبلت گلکسی تب S9 اکنون برای سری S8 نیز به‌روز‌رسانی پایدار اندروید ۱۴ را ارائه داده است.

سامسونگ طی دو هفته‌ی گذشته بسیار پرکار بوده است. پس از دو روز از انتشار آپدیت پایدار اندروید ۱۴ برای تبلت گلکسی تب S9، این شرکت به‌روزرسانی پایدار رابط کاربری وان یو آی ۶ مبتنی بر اندروید ۱۴ را برای تبلت سامسونگ سری گلکسی تب S8 منتشر کرد. در این مدت همچنین برخی انواع گوشی‌ سامسونگ این بروزرسانی را دریافت ‌کرده‌اند.

به گزارش سم‌موبایل، به‌روزرسانی پایدار اندروید ۱۴ برای گلکسی تب S8، گلکسی تب S8 پلاس و گلکسی تب S8 اولترا، اکنون در کشورهای اروپایی در دسترس است. این به‌روز‌رسانی با نسخه‌ی فرم‌ور X906BXXU5CWK7 برای تبلت گلکسی تب S8 اولترا ارائه می‌شود.

برای گلکسی تب S8 و گلکسی تب S8 اولترا، به‌روزرسانی‌ها باید دارای نسخه‌های فرم‌ور X706BXXU5CWK7 و X806BXXU5CWK7 باشند. این به‌روزرسانی همچنین این تبلت‌های رده بالا را به پچ امنیتی نوامبر (آبان و آذر) ۲۰۲۳ به‌روز می‌کند.

اگر یک دستگاه سری گلکسی تب S8 دارید و در اروپا زندگی می‌کنید، اکنون می‌توانید این به‌روزرسانی را دریافت کنید. با باز کردن برنامه‌ی تنظیمات در دستگاه خود و رفتن به منوی به‌روز‌رسانی نرم‌افزار، می‌توانید به‌روزرسانی پایدار اندروید ۱۴ را دانلود و نصب کنید.

وان یو آی ۶ چندین ویژگی جدید و بهبود طراحی را برای سری گلکسی تب S8 به ارمغان آورده است.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)