گلکسی زد فلیپ ۶ سامسونگ رقیبی قدر خواهد داشت

گلکسی زد فلیپ ۶ سامسونگ رقیبی قدر خواهد داشت

جین چن، رئیس بخش گوشی‌های هوشمند لنوو، در ویبو بیان کرده است که سال آینده، گوشی‌های موتورولا از قدرت پردازشی لازم برای انجام وظایف مرتبط با هوش مصنوعی بهره خواهند برد که می‌تواند نشان‌دهنده‌ی بهره‌مند شدن گوشی تاشوی Razr Plus سال ۲۰۲۴ از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۳ باشد.

انتظار می‌رود که ریزر پلاس ۲۰۲۴ نمایشگر خارجی ۳٫۶ اینچی ریزر ۴۰ اولترا را حفظ کند. نمایشگر بیرونی Quick View به اندازه‌ای مفید است که شاید بتوانید گوشی را در تمام روز در حالت تاشده نگه دارید و فقط از صفحه‌ی بیرونی استفاده کنید.

موتورولا اولین گوشی تاشو با نمایشگر خارجی بود و پس از آن، گوشی سامسونگ گلکسی زد فلیپ ۵ توانست به چنین قابلیتی دست پیدا کند.

ریزر پلاس ۲۰۲۳ توسط تراشه‌ی اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ تغذیه می‌شود. اما اگر نسخه‌ی بعدی بخواهد تمام وظایف هوش مصنوعی را بدون مشکل انجام دهد، نیاز به پردازنده‌ی قدتمندتری مانند اسنپدراگون ۸ نسل ۳ دارد.

انتظار می‌رود که موتورولا بیشتر مشخصات فعلی ریزر پلاس ۲۰۲۳ را برای گوشی تاشوی سال آینده حفظ کند که شامل نمایشگر داخلی ۶٫۹ اینچی OLED با وضوح +FHD و نرخ نوسازی ۱۶۵ هرتز است و ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی دارد.

در حال حاضر قیمت گوشی موتورولا ریزر پلاس ۲۰۲۳ حدود ۱٬۰۰۰ دلار برای خارج از چین تعیین شده و در رنگ‌های مشکی، آبی، قرمز و گلبهی در دسترس است.

چن اعلام کرده است که ویژگی‌های هوش مصنوعی سفارشی لنوو روی تمام گوشی‌های پرچمدار موتورولا، مدل‌های میان‌رده‌ی سری موتو G و نسخه‌ی بعدی ریزر پلاس در سال ۲۰۲۴ قرار خواهد گرفت. هنوز مشخص نیست که استفاده از هوش مصنوعی و پردازنده‌ی جدید، چقدر بر قیمت گوشی موتورولا تأثیر خواهد گذاشت.

ممکن است موتورولا تنها شرکتی نباشد که ویژگی‌های هوش مصنوعی را به گوشی‌های تاشوی سال آینده اضافه می‌کند، زیرا سامسونگ نیز قصد دارد چنین ویژگی‌هایی را به سری گلکسی S24 و گوشی‌های تاشوی گلکسی زد فولد و زد فلیپ ۶ وارد کند.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)