سامسونگ مدل المپیک گلکسی زد فلیپ 3 را معرفی کرد

سامسونگ مدل المپیک گلکسی زد فلیپ 3 را معرفی کرد
شرکت سامسونگ مدل المپیک گوشی هوشمند گلکسی Z Flip 3 5G را رسما معرفی کرد. این مدل با الهام از رویداد ورزشی المپیک زمستانی پکن طراحی شده است.

سامسونگ مدل المپیک گلکسی زد فلیپ 3 را معرفی کرد

سامسونگ رابطه‌ی نزدیکی با بازی‌های المپیک دارد و در طول سال‌های گذشته، مدل‌های مختلفی از گوشی‌های هوشمند خود را به بازار عرضه کرده است.این شرکت در ژوئن 2021، نسخه‌ی المپیک گلکسی S21 5G را معرفی کرد.

جای تعجب نیست که تنها یک ماه مانده به المپیک زمستانی پکن، سامسونگ با مشارکت این رویداد ورزشی، گوشی هوشمند دیگری را معرفی کرده تا حمایت خود را از این رویداد نشان دهد.

به گزارش فون‌آرنا، سامسونگ نسخه‌ی المپیک (Olympic Edition) گلکسی زد فلیپ 3 را رسما رونمایی کرد. گفتنی است که المپیک زمستانی پکن بین روزهای 4 تا 20 فوریه در پکن برگزار خواهد شد. این گوشی جدید در تعداد محدود عرضه می‌شود و روی آن نشان المپیک 2022 در کنار برند سامسونگ تعبیه شده است.

مدل Olympic Edition گلکسی زد فلیپ 3 در رنگ سفید با حاشیه‌های طلایی تولید شده است و این دقیقا همان ویژگی‌ای است که این محصول را از مدل‌های دیگر متمایز می‌کند. این گوشی همچنین از تم سفارشی المپیک بهره می‌برد که در آن تصویر زمینه، نمادها و سبک ساعت‌های روی نمایشگر با رویداد المپیک زمستانی پکن یکپارچه شده است.

امکان پیش‌خرید نسخه‌ی المپیک گلکسی زد فلیپ 3 با قیمت 1260 دلار از هم‌اکنون و ازطریق فروشگاه آنلاین سامسونگ فراهم است. این گوشی تاشو در تاریخ 15 ژانویه در چین عرضه خواهد شد، اما مشخص نیست که آیا غول فناوری کره‌ی جنوبی این دستگاه را در سایر کشورهای جهان نیز عرضه خواهد کرد یا خیر.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)