سامسونگ برای گلکسی زد فلیپ 3 لوازم جانبی مارول و دیزلی عرضه کرد

سامسونگ برای گلکسی زد فلیپ 3 لوازم جانبی مارول و دیزلی عرضه کرد
سامسونگ برای گوشی های تا شدنی گلکسی زد فلیپ 3 لوازم جانبی جدیدی عرضه کرده است که برای طرفداران مارول و دیزنی گزینه های جذابی خواهند بود.

سامسونگ برای گلکسی زد فلیپ 3 لوازم جانبی مارول و دیزلی عرضه کرد

سامسونگ که با گلکسی زد فلیپ 3 مجهز به نمایشگر ثانویه بزرگ تر و اسپیکر های استریو و سخت افزار ارتقا یافته بالغ ترین گوشی تا شدنی را به بازار معرفی کرد، در جدیدترین تلاش خود برای تبلیغ این محصول، با مارول و دیزنی وارد همکاری شده است.

به گزارش Gizmochina، سامسونگ برای این گوشی تا شدنی به تازگی دو اکسسوری جدید در وب سایت  SamMobile عرضه کرده است که یکی از آن ها بند مزین به برند مارول و دیگری حلقه ای به شکل میکی ماوس از برند دیزنی است.

این دو محصول در حال حاضر تنها در تایوان و به ترتیب با 690 و 890 دلار جدید تایوان فروخته می شوند. لوازم جانبی مذکور را می توان به قلب سلیکونی گلکسی زد فلیپ 3 آویزان کرد. علاوه بر این، این اکسسوری های جدید فقط در چند فروشگاه سامسونگ موجود خواهند بود و احتمالا در بازار های دیگر عرضه نشوند.

کره ای ها هم زمان شش بند جدید برای گلکسی زد فلیپ 3 رونمایی کردند که هنرمندان تایوانی آن ها را طراحی کرده اند. گفتنی است تاریخ عرضه این بندها ماه نوامبر اعلام خواهد شد.
ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)