سامسونگ لپ تاپ های جدید سری گلکسی بوک گو را معرفی کرد

سامسونگ لپ تاپ های جدید سری گلکسی بوک گو را معرفی کرد
لپ تاپ های جدید سری گلکسی بوک گو مبتنی بر معماری آرم هستند و از تراشه های ساخت شرکت کوالکام استفاده میکنند.

لپ تاپ های جدید سری گلکسی بوک گو سامسونگ

چندی پیش کوالکام تراشه هایی معرفی کرد که از توان پردازشی کافی برای قدرت بخشیدن به لپ تاپ ها و تبلت های هیبریدی برخوردار هستند. این تراشه ها از سری اسنپدراگون هستند و مبتنی بر معماری آرم ساخته میشوند.

Engadget، خبر میدهد که سامسونگ محصولاتی مبتنی بر تراشه کوالکام معرفی کرده است. لپ تاپ های جدید سامسونگ که شامل دو محصول میشوند از ویندوز 10 مایکروسافت استفاده میکنند و مبتنی بر معماری آرم ساخته شده اند.

لپ تاپ های جدید سامسونگ، گلکسی بوک گو و گلکسی بوک گو 5G نام دارند. مدل استاندارد از تراشه اسنپدراگون 7c نسل دومی استفاده میکند و عمر باتری آن به 18 ساعت میرسد. از مشخصات سخت افزاری گلکسی بوک گو میتوان به صفحه نمایش 14 اینچی اشاره کرد. شرکت کره ای در نظر دارد محصول جدید خود را در 2 ظرفیت رم 4 و 8 گیگابایتی به بازار عرضه کند و برای حافظه ذخیره سازی دو گزینه 64 و 128 گیگابایتی به کاربران ارائه میدهد. گلکسی بوک گو با قیمت پایه 349 دلار در 20 خرداد روانه بازار جهانی خواهد شد.

در رده بعدی، گلکسی بوک گو 5G قرار دارد که به تراشه اسنپدراگون 8cx نسل دو مجهز شده است. محصول جدید سامسونگ برای رقابت با لپ تاپ های برخوردار از پردازنده اینتل Core i5 طراحی شده و دارای امکاناتی از جمله لولاهایی با امکان چرخش 180 درجه، سیستم صوتی دالبی اتموس و بدنه ای با مقاومت در سطح نظامی است.

متاسفانه به مشخصات سخت افزاری گلکسی بوک گو 5G اشاره کمتری شده و دقیقا نمیدانیم این لپ تاپ سامسونگ از چه ویژگی هایی برخوردار است. همچنین گفته نشده که قیمت مدل پایه گلکسی بوک گو 5G از چه رقمی شروع میشود و زمان عرضه آن به بازار چه تاریخی خواهد بود.
ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)