سامسونگ برای تولید گلکسی S21 FE با مشکل کمبود تراشه مواجه است!

سامسونگ برای تولید گلکسی S21 FE با مشکل کمبود تراشه مواجه است!
کمپانی سامسونگ به دلیل کمبود تراشه مجبور شده است فرآیند تولید گوشی های گلکسی S21 FE را به حالت تعویق درآورد. این محصول احتمالا هرگز عرضه نخواهد شد.

گوشی گلکسی S21 FE سامسونگ ممکن است هرگز ساخته نشود

بسیاری از کاربران چشم به راه عرضه گوشی گلکسی S21 FE هستند، چون این محصول جزء این خانواده ممتاز بوده و از قیمت پایین تری برخوردار است. با این حال طبق گزارش جدید، سامسونگ به دلیل کمبود تراشه، تولید گوشی های نسخه FE خانواده  S21 را به حال تعلیق درآورده است.

گزارش جدید از منبع موثق ادعا دارد تولید این محصولات به سبب نبود تراشه به تصمیم سامسونگ متوقف شده است. این کمپانی بزرگ کره ای به تازگی تصمیم خود مبنی بر توقف تولید نسخه FE را به گوش شرکای تامین کننده خود رساند و سفارش های مرتبط با آن را لغو کرد. بنابراین می توان گفت که عرضه گلکسی S21 FE هرگز رخ نخواهد داد.

سامسونگ قرار بود از ترکیب تراشه اسنپدراگون 888 و اگزینوس 2100 برای S21 FE در نواحی مختلف استفاده کند، اما ظاهرا این کمپانی به بن بست رسیده و دیگر هیچ گزینه ای قابل دسترس نیست. با توجه به برنامه سامسونگ در عرضه محصولات آینده خود، معقولانه است که این کمپانی تولیدات آنی خود را فدای دستگاه های میان رده نکند.

از لحاظ نظری،بسیاری براین باورند که سامسونگ احتمالا ساخت گوشی های S21 FE را از سر می گیرد. اما در صنعت گوشی های هوشمند، تکلیف یک محصول به تعویق درآمده کاملا روشن است. از طرف دیگر، کوالکام بارها به این نکته اشاره کرده است که کمبود تراشه تا چند سال ادامه خواهد داشت. با این حال، باید دید که آیا سامسونگ و کوالکام می توانند چاره ای را برای از سرگیری تولید S21 FE پیدا کنند یا خیر.
لغو تولید نسخه FE خانواده ممتاز S21 باعث نگرانی کاربران در خصوص عرضه یا عدم عرضه گوشی های هوشمند وعده داده شده برای اواخر سال جاری یا سال آینده شده است.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)