سامسونگ با تسلط بیشتر بر گوشی‌های تاشدنی به جدال با آیفون جدید می‌رود

سامسونگ با تسلط بیشتر بر گوشی‌های تاشدنی به جدال با آیفون جدید می‌رود

به‌گزارش کره‌تایمز، طبق گفته‌‌های مقام‌ها و تحلیلگرها، سامسونگ نیمه‌ی دوم سال ۲۰۲۲ در بازار گوشی‌های هوشمند پریمیوم با اپل وارد رقابت خواهد شد. غول فناوری کره‌ای قصد دارد در ماه آگوست با رونمایی گوشی‌های تاشدنی جدیدش، یعنی گلکسی زد فولد ۴ و زد فلیپ ۴، با آیفون‌های جدید رقابت کند.

هنوز سامسونگ گزارشی رسمی از تاریخ رونمایی گوشی‌های تاشدنی‌اش اعلام نکرده است؛ اما طبق روال سال‌های گذشته، ناظران صنعت پیش‌بینی کرده‌اند که این شرکت ۱۰ آگوست ۲۰۲۲ (۱۹ مرداد ۱۴۰۱) آن‌ها را معرفی خواهد کرد.

در دو سال گذشته، سامسونگ به‌‌علت بیماری کرونا رویداد آنپکد خود برای گجت‌های جدیدش را فقط به‌صورت آنلاین برگزار کرده است و احتمالاً ماه آینده در نیویورک رویداد غیرحضوری‌ آنپکد را برای رونمایی زد فولد و زد فلیپ جدید برگزار خواهد کرد. یکی از سخن‌گویان سامسونگ تأیید نکرد که آیا واقعاً این گوشی‌ها ۱۰ آگوست رونمایی می‌‌شوند یا خیر. وی گفت: «هنوز چیزی قطعی نشده است.»

کیم جی سان، رئیس بخش تحقیقات Kiwoom Securities گفت:

سامسونگ هدف فروش گلکسی A و سری گلکسی S خود را کاهش خواهد داد و بر فروش گوشی‌های تاشدنی جدیدی تمرکز خواهد کرد که قرار است ماه آگوست پرده‌برداری شوند... تأثیر تورم بر فروش گوشی‌های ارزان‌قیمت بیشتر از گوشی‌های گران است.

در ماه می، نسبت گوشی‌هایی که بیش از ۶۰۰ دلار قیمت دارند، مشابه ماه قبل به مقدار ۱۹ درصد بود؛ اما گوشی‌های ارزان‌قیمت کمتر از ۱۰۰ دلار، ۲۶ درصد آمار را ازآنِ خود کردند که مشابه پایین‌ترین سطح این محصولات در سال ۲۰۲۱ بود. کیم افزود: «این مسئله که در بازار گوشی‌های پریمیوم از اپل عقب هستیم، به‌ضرر سامسونگ تمام می‌شود.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)