سامسونگ احتمالا قیمت سری SSD خود را در سه ماهه اول 2022 افزایش می دهد

سامسونگ احتمالا قیمت سری SSD خود را در سه ماهه اول 2022 افزایش می دهد
سامسونگ اخیرا تولیدش را برای هر دو کارخانه NAND شیان چین پس از افزایش کووید 19 کاهش داده است. ظاهرا این شرکت قصد دارد قیمت سری SSD خود را در سه ماهه ی اول 2022 افزایش دهد.

سامسونگ احتمالا قیمت سری SSD خود را در سه ماهه اول 2022 افزایش می دهد

به نقل از neowin، ظاهرا سامسونگ در حال بررسی افزایش قیمت سری SSD خود است. با توجه به اینکه در این گزارش دقیقا مبلغ افزایش قیمت مشخص نشده است، به نظر می رسد که سامسونگ با سایر شرکت های فروش SSD مخالف است که قیمت های مربوط به خود را کاهش می دهند. 

سامسونگ اذعان کرده است موقتا عملیات تولیدی خود در کارخانه ی شیان چین را تغییر می دهد. به گفته ی شرکت مذکور، این تصمیم به دلیل افزایش موارد ابتلا به کووید 19 و برای حفظ سلامت و ایمنی کارمندان و شرکا گرفته شده است. 

پیش از این کارخانه ی تولید حافظه ی فلش NAND سامسونگ در شیان به علت کووید19 تعطیل شده بود. این شرکت دو کارخانه ی تولید NAND دارد که تقریبا 42 درصد از تولید حافظه ی فلش را تشکیل می دهد. 

در حالی که سامسونگ قبلا اعلام کرده بود که قصد دارد از هر دو کارخانه با ظرفیت کامل بهره برداری کند، اکنون گفته است که برای پایبندی به محدودیت های کووید 19، رسیدگی هایی ضروری است. سامسونگ امیدوار است با انتقال تولید به مکان های دیگر در سراسر جهان کسری های ناشی از قرنطینه ی شیان را جبران کند.
ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)