سامسونگ احتمالاً دو نسخه گلکسی تب S9 FE با تراشه اگزینوس معرفی خواهد کرد

سامسونگ احتمالاً دو نسخه گلکسی تب S9 FE با تراشه اگزینوس معرفی خواهد کرد

داده‌های گیک‌بنچ نشان می‌دهد سامسونگ در حال ساخت دو تبلت مقرون‌به‌صرفه‌ از سری گلکسی تب S9 FE است.

طبق گزارش‌های متعدد، سامسونگ اواخر سال جاری قصد دارد سه تبلت از سری گلکسی تب S9 عرضه کند که شامل نسخه‌ی استاندارد، پلاس و اولترا می‌شود. اکنون گفته می‌شود این شرکت دو تبلت دیگر نیز در سال جاری معرفی خواهد کرد. داده‌های گیک‌بنچ نشان می‌دهد غول فناوری کره‌ی جنوبی در حال ساخت دو مدل تبلت گلکسی تب S9 FE است.

به گزارش WccfTech، اولین نسخه‌ی گلکسی تب S9 FE با شناسه مدل SM-X516B شناخته می‌شود. علاوه‌براین مدل دیگری از این محصول با شناسه‌ی SM-X616B در گیک‌بنچ رؤیت شده است که نشان می‌دهد سامسونگ تصمیم دارد دو نسخه از این تبلت معرفی کند.

تفاوت اصلی میان دو نسخه‌ی گلکسی تب S9 FE این است که یکی از این تبلت‌ها با رم ۸ گیگابایت و دیگری با رم ۶ گیگابایت عرضه خواهد شد. البته این دو دستگاه مکمل سری گران‌قیمت‌تر گلکسی تب S9 خواهند بود.

هردو نسخه‌ی گلکسی تب S9 FE از تراشه‌ی اگزینوس ۱۳۸۰ بهره خواهند برد؛ سیستم-روی-چیپی که قبلاً در گوشی میان‌رده‌ی گلکسی A54 نیز مورد استفاده قرار گرفته است. ساخت این دو محصول چندان تعجب‌آور نیست زیرا این شرکت قبلاً گلکسی تب S7 FE را معرفی کرده است اما گلکسی تب S8 FE هیچ‌گاه عرضه نشد.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)