سامسونگ احتمالاً تولید گوشی‌های سری گلکسی FE را متوقف می‌کند

سامسونگ احتمالاً تولید گوشی‌های سری گلکسی FE را متوقف می‌کند
یک رسانه‌ی نزدیک‌ به سامسونگ می‌گوید این شرکت کره‌ای احتمالاً هیچ‌گاه گلکسی S22 FE را عرضه نمی‌کند و تولید دستگاه‌های سری FE را به پایان می‌رساند.

سامسونگ احتمالاً تولید گوشی‌های سری گلکسی FE را متوقف می‌کند

سامسونگ در سال ۲۰۲۰ در اقدامی غیرمنتظره اعلام کرد مدل ارزان‌تر گوشی‌‌های سری گلکسی S20 را با نام Galaxy S20 FE روانه‌ی بازار می‌کند. گلکسی S20 FE اکثر مشخصه‌های گوشی ۹۹۹ دلاری گلکسی S20 را داشت، اما با قیمت ۶۹۹ دلار به دست مشتریان رسید. این گوشی یکی از محبوب‌ترین دستگاه‌های اندرویدی سال ۲۰۲۰ لقب گرفت و در ایران نیز با استقبال خوبی مواجه شد.

بااین‌حال میزان استقبال از گلکسی S21 FE در حد و اندازه‌ی گلکسی S20 FE نبود. سامسونگ گوشی گلکسی S21 را با قیمت ۷۹۹ دلار روانه‌ی بازار کرد و همین موضوع باعث شد قیمت ۶۹۹ دلاری مدل FE چندان جذاب به نظر نرسد؛ خصوصاً با در نظر گرفتن تفاوت‌های بین گلکسی S21 و گلکسی S21 FE.

احتمال دارد سامسونگ بتواند با گوشی گلکسی S22 FE باری دیگر محبوبیت سری FE را بالا ببرد، بااین‌حال Android Authority به نقل از SamMobile می‌نویسد که ممکن است هیچ‌گاه شاهد عرضه‌ی گلکسی S22 FE نباشیم.

ظاهراً چندین منبع ناشناس به SamMobile گفته‌اند سامسونگ به فکر بازنشسته کردن دستگاه‌های سری Fan Edition افتاده است. SamMobile می‌نویسد که از این موضوع اطمینان دارد، اما تا زمانی که سامسونگ چیزی اعلام نکند همه‌چیز در حد شایعه باقی می‌ماند. در نظر داشته باشید که SamMobile پیش‌تر گزارش‌هایی غیردقیق درباره‌ی آینده‌ی محصولات سامسونگ منتشر کرده است.

با وجود اینکه نمی‌توانیم به ادعاهای SamMobile اتکا کنیم، توقف تولید دستگاه‌های سری FE تا حدی منطقی به نظر می‌رسد. تفاوت بین قیمت مدل معمولی و مدل FE گوشی‌های سری گلکسی S در سال اخیر کاهش یافته و از طرفی دیگر سامسونگ گوشی‌های سری گلکسی A را با قابلیت‌های پرکاربرد و قیمت مناسب دردسترس قرار می‌دهد. اکثر کسانی که به‌دنبال تهیه‌ی گلکسی S نباشند، میان‌رده‌های سری گلکسی A را به مدل FE ترجیح می‌دهند.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)