رونمایی احتمالی سامسونگ از تبلت تاشو سه گانه و گوشی با نمایشگر شفاف

رونمایی احتمالی سامسونگ از تبلت تاشو سه گانه و گوشی با نمایشگر شفاف
به نظر میرسد سامسونگ قصد دارد سال آینده از محصولات هیجان انگیزی رونمایی کند از سری پرچمدار Galaxy S21 که در اوایل سال رونمایی میشود تا احتمال رونمایی از یک گوشی هوشمند شفاف و تبلت تاشو سه گانه.

رونمایی احتمالی سامسونگ از تبلت تاشو سه گانه و گوشی با نمایشگر شفاف

سامسونگ احتمالا در سال 2021 مجموعه جالبی از دستگاه های جدید را برای طرفداران خود رونمایی کند. این مجموعه با رونمایی از سری Galaxy S21 در 14 ژانویه سال آینده آغاز میشود. همچنین این شرکت در فکر رونمایی از تعدادی گوشی تاشو برای سال آینده است از جمله Galaxy Z Fold 3 ،Galaxy Z Flip 3 و نسخه های ساده Lite Galaxy Z Fold و Z Flip. با این حال، اگر گزارش جدید فاش شده از گوشی های آینده این کمپانی درست باشد، هیچ یک از این دستگاه ها به اندازه دو دستگاه دیگری که سامسونگ برای سال آینده در نظر گرفته است هیجان انگیز نیستند.

با توجه به اطلاعات منتشر شده از ترون (cozyplanes)، سامسونگ احتمالا در سال آینده از یک تبلت تاشو سه گانه، اگر بتوان آن را اینگونه نامید و همچنین یک تلفن همراه هوشمند با نمایشگر شفاف رونمایی خواهد کرد.

سامسونگ برای سال 2021 برنامه ریزی خوبی دارد.
تبلت تاشو سه گانه و تلفن هوشمند با نمایشگر شفاف در راه است.
گوشی های قابل اسکرول و قابل چرخش هم در سال 2022.
- ( Tron ( cozyplanes در تاریخ 19 دسامبر 2020

تبلت تاشو سه گانه قطعا دستگاهی است که صفحه نمایش آن به سه قسمت تقسیم شده اما دارای دو لولا است. این باید شبیه همان چیزی باشد که ما از Xiaomi و TCL دیده ایم اما باید دید که سامسونگ کدام یک از طرح ها را برای تاشو خود انتخاب خواهد کرد زیرا هر دو تولید کننده از طرح های مختلف استفاده میکنند.

نوبت صفحه نمایش شفاف است، میخواهیم باور کنیم که این تلفنی است که اجزای سازنده آن در قسمت پایین و نه پشت صفحه قرار دارد و سپس محتوا را روی نمایشگری شفاف نشان میدهد اما در واقع شفاف نیست. آن را به عنوان نسخه شفاف Mi TV Lux OLED شیائومی تصور کنید اما در مقیاس بسیار کوچکتر، که در جیب شما قرار میگیرد. در این پست نحوه کار این فناوری توضیح داده شده است.
این اطلاعات همچنین اشاره کرده است که سامسونگ در حال برنامه ریزی برای راه اندازی گوشی ها "قابل اسکرول" و "قابل چرخش" است. TCL قبلا در اوایل سال جاری میلادی تصویر مفهومی یک دستگاه قابل اسکرول را به ما نشان داد و چند ماه پیش، تصاویر مفهومی از یک دستگاه قابل چرخش را به نمایش در آورد. ال جی همچنین در نیمه اول سال 2021 از اولین تلفن هوشمند رول شونده خود رونمایی خواهد کرد. به نظر میرسد سامسونگ نمیخواهد تا این مرحله پیشرفت کند، بنابراین قصد دارد سال آینده تلفن های هوشمند هیجان انگیز خود را معرفی کند.

و یک محصول افسانه ای که شما هرگز فکرش را هم نمیکردید.
- ( Tron ( cozyplanes در تاریخ 19 دسامبر 2020

ترون در پاسخ به این توییت اضافه کرد که سامسونگ همچنین در حال برنامه ریزی برای یک محصول افسانه ای است که "ما هرگز فکر نمیکردیم اتفاق بیفتد". امیدواریم به زودی جزئیات بیشتری از این دستگاه ظاهر شود.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)