سامسونگ با عبور از شیائومی جایگاه برترین شرکت تولید کننده گوشی هوشمند در هند را تصاحب کرد

سامسونگ با عبور از شیائومی جایگاه برترین شرکت تولید کننده گوشی هوشمند در هند را تصاحب کرد
سامسونگ با عبور از شیائومی، بار دیگر جایگاه برترین شرکت تولید کننده ی گوشی های هوشمند را در هند به خود اختصاص داد.

سامسونگ با عبور از شیائومی جایگاه برترین شرکت تولید کننده گوشی هوشمند در هند را تصاحب کرد

شیائومی از اواخر سال 2017 پیشتاز بازار گوشی های هوشمند هند بوده است. در حالی که سامسونگ در سه ماهه ی سوم سال 2020 از شیائومی پیشی گرفت، اما این برند چینی موفق شد در سال 2021 بار دیگر گوی سبقت را از سامسونگ بگیرد. براساس نتایج تحیقات جدید CounterPoint، سامسونگ اکنون با عبور از شیائومی، به سلطنت این برند چینی بر بازار گوشی های هوشمند هند خاتمه داد و اکنون به عنوان برترین شرکت تولید کننده ی گوشی در این کشور شناخته می شود.

به گزارش Gizmochina، تحقیقات CounterPoint در ماه مارس 2022 نشان می دهد سامسونگ 27 درصد از سهم بازار گوشی های هوشمند هند را در اختیار دارد. این یعنی سهم غول فناوری کره ی جنوبی در هند نسبت به سال گذشته 9 درصد افزایش یافته است. به گفته ی نیل شاه، معاون تحقیقات در CounterPoint، گسترش به موقع مجموعه با ارائه ی قابلیت 5G در گوشی های سری گلکسی A، گلکسی M و گلکسی F و استقبال کاربران از سری گلکسی S22 و پرچم داران تاشو به سامسونگ کمک کرد تا بار دیگر به جایگاه نخست بازار گوشی های هوشمند هند دست یابد. 

سامسونگ طیف گسترده ای از گوشی های هوشمند از جمله سری A، M و F را در بازه های قیمتی مختلف در هند عرضه می کند. این شرکت حدود 15 گوشی 5G با قیمت 260 دلار در این کشور عرضه کرده است. در حال حاضر، گلکسی F23 5G با قیمت 180دلار، مقرون به صرفه ترین گوشی 5G این برند در هند است. علاوه بر این سری گلکسی S22 و گلکسی های تاشو این شرکت در بازار هند عملکرد خوبی داشته اند.

سامسونگ سه سال قبل جایگاه اول بازار گوشی های هوشمند رده بالا را از دست داده بود. تحقیقات CounterPoint نشان داد گوشی های سری گلکسی S22 به این شرکت کمک کرد تا با پشت سر گذاشتن اپل، به رهبر بازار گوشی های هوشمند پرچم دار تبدیل شود.
گلکسی S22 اولترا در مارس 2022 در هند به تنهایی 74 درصد از سهم بازار گوشی های بالای 1200 دلار را در اختیار دارد. این شرکت با در نظر گرفتن اس 22 اولترا 81 درصد از سهم بازار گوشی های بالای 1200 دلار هند را به خود اختصاص داه است. علاوه بر این، سامسونگ در حال حاضر 38 درصد از سهم بازار گوشی های رده ی قیمتی بالای 390 دلار این کشور را نیز در اختیار دارد.
ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)