گوشی فوق مقاوم ۲۰۲۴ سامسونگ رونمایی شد؛ با Galaxy XCover 7 آشنا شوید

گوشی فوق مقاوم ۲۰۲۴ سامسونگ رونمایی شد؛ با Galaxy XCover 7 آشنا شوید

سامسونگ گوشی مقاوم گلکسی XCover 7 را معرفی کرد که عمدتاً برای مشاغل و شرکت‌هایی طراحی شده که به گوشی‌های همه‌کاره و ایمن نیاز دارند.

گوشی سامسونگ گلکسی ایکس کاور ۷ اتصال 5G، فضای ذخیره‌سازی بیشتر از قبل، عملکرد بهبود یافته، سیستم دوربین اصلی بهتر و صفحه نمایش بزرگتر با وضوح بالاتر را به ارمغان می‌آورد و در عین حال طراحی مقاوم و ساختار صنعتی خود را حفظ می‌کند.

گوشی مقاوم جدید سامسونگ مجهز به صفحه‌نمایش ۶٫۶ اینچی TFT با نرخ نوسازی ۶۰ هرتز و وضوح +FHD است که حساسیت لمسی زیادی دارد. حساسیت لمسی برای کار با دستکش تا ضخامت ۲ میلی‌متر و محیط‌های مرطوب مناسب است.

گوشی گلکسی ایکس کاور ۷ دارای پردازنده‌‌ی هشت‌هسته‌ای ۶ نانومتری (که به احتمال زیاد دیمنسیتی ۶۱۰۰ پلاس باشد) است که در انواع گوشی میان رده حضور پیدا کرده. این گوشی ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی قابل‌ارتقا از طریق microSD دارد.

گلکسی ایکس کاور ۷ دوربین پشتی ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین جلوی ۵ مگاپیکسلی دارد. ابعاد این گوشی ۱۶۹ در ۸۰٫۱ در ۱۰٫۲ میلی‌متر و وزن آن ۲۴۰ گرم است.

سایر مشخصات کلیدی شامل قابلیت‌ اسکنر بارکد از طریق Knox Capture، پورت USB-C و پوگو پین برای شارژ است. از دیگر ویژگی‌های برجسته‌ی این گوشی می‌توان به جک ۳٫۵ میلی‌متری صدا و صدای Dolby Atmos اشاره کرد.

گلکسی ایکس کاور ۷ با اندروید ۱۴ و وان یو آی ۶، اتصال 5G و NFC برای پرداخت‌های غیرنقدی، Samsung Knox Vault برای محافظت از داده‌ها و دکمه‌ی قابل‌برنامه‌ریزی برای دسترسی سریع در شرایط سخت ارائه می‌شود.

نکته‌ی اصلی ایکس کاور ۷ مقاومت بالای آن است که مطابق با امتیاز مقاومت در برابر آب IP68 و استانداردهای نظامی MIL-STD-810H ساخته شده است. صفحه‌نمایش آن توسط گوریلا گلس ویکتوس پلاس محافظت می‌شود و باتری ۴۰۵۰ میلی‌آمپر‌ساعتی آن قابل تعویض است.

گلکسی ایکس کاور ۷ دارای حالت بدون باتری است که به آن امکان می‌دهد در صورت اتصال به پورت USB-C بدون باتری کار کند. این برای استفاده در کیوسک‌ها، اتومبیل‌ها و همه سناریوهایی که دستگاه دائما به شارژر متصل است بسیار مناسب به نظر می‌رسد.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)