گوشی پرچمدار بعدی سامسونگ احتمالا به دوربین المپوس مجهز میشود

گوشی پرچمدار بعدی سامسونگ احتمالا به دوربین المپوس مجهز میشود

گوشی پرچمدار بعدی سامسونگ احتمالا به دوربین المپوس مجهز میشود

افشاگری مدعی شده است که سامسونگ برای همکاری با المپوس در حال مذاکره است. پیش بینی شده است شرکت کره ای در مدل ویژه گلکسی فولد و گلکسی S22 اولترا از دوربین المپوس استفاده کند.
برخی از شرکت های گوشی ساز سال ها است برای بهبود کیفیت تصویربرداری گوشی ها و بازاریابی تاثیرگذارتر وارد همکاری مستقیم با برند های تولید دوربین میشوند. برای مثال، هواوی سال ها است با برند لایکا همکاری میکند. به نظر میرسد سامسونگ یکی دیگر از تولید کنندگانی است که به انجام کاری مشابه تمایل دارد.

به گزارش تک اسپات، افشاگری با نام کاربری Yogesh در توییتر اخیرا چند توییت منتشر کرده و مدعی شده است که سامسونگ و المپوس مذاکراتی کرده اند تا احتمال همکاری تجاری را بررسی کنند. در حال حاضر، مشخص نیست مذاکرات بین سامسونگ و المپوس چقدر پیشرفت کرده و کدام دستگاه های خانواده گلکسی ممکن است با دوربین ساخت المپوس عرضه شوند. البته افشاگر یاد شده از مدل ویژه گلکسی فولد و گلکسی S22 اولترا به عنوان نامزد های احتمالی دریافت دوربین المپوس یاد کرده است.

با در نظر گرفتن فروش واحد تصویربرداری المپوس به شرکت Japan Industrial Partners در ماه های اخیر، همکاری تجاری بین المپوس و سامسونگ در نوع خود جالب به نظر میرسد. انتقال مالکیت واحد تصویربرداری المپوس به Japan Industrial Partners در نخستین روز از سال جاری میلادی کامل شد. المپوس تاریخچه ای طولانی در صنعت دوربین دارد و از مدتی پیش تمرکزش را به همراه پاناسونیک روی دوربین های میکرو چهارسوم معطوف کرده بود.

هواوی سال 2016 با لایکا وارد همکاری شد و نوکیا نیز سابقه همکاری با برند کارل زایس را در کارنامه دارد. به علاوه، وان پلاس هنگام رونمایی سری وان پلاس 9، از همکاری با هسل بلاد خبر داد. انتظار میرود مدل بعدی گوشی تا شدنی سامسونگ سال جاری میلادی عرضه شود؛ با این حال قطعا قرار نیست گلکسی S22 اولترا را در سال 2021 مشاهده کنیم.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)