سامسونگ کارت های حافظه جدید خود را رونمایی کرد

سامسونگ کارت های حافظه جدید خود را رونمایی کرد
سامسونگ کارت های حافظه جدیدی با فضای ذخیره سازی بیشتر معرفی کرد.

سامسونگ کارت های حافظه جدید خود را رونمایی کرد

سامسونگ به تازگی کارت های حافظه جدید خود را با نام های PRO Plus و EVO Plus microSD رونمایی کرده است که فضای ذخیره سازی سفارشی برای رفع نیاز فیلم برداران و عکاسانی دارند که با محتواهای با کیفیت خود، به سرعت حافظه ها را پر می کنند.

به گزارش windowscentral، سامسونگ درباره محصولات جدید می گوید: 

کارت حافظه جدید با 10 سال ضمانت محدود و دوام بیشتر و حداکثر نیم ترابایت ظرفیت ذخیره سازی، فضای کافی برای عکس های 360 درجه و ساعت ها فیلم با کیفیت 4K  شات های ضبط شده با پهپادها را فراهم می کند. کارت های حافظه  PRO Plus microSD و SD تا 160 مگابایت بر ثانیه سرعت خوانش و حداکثر 120 مگابایت بر ثانیه سرعت نوشتن را ارائه می دهند.

کارت های حافظه جدید سامسونگ برای تحمل همه چیز، از آب و دمای شدید گرفته تا ضربه مغناطیسی و اشعه ایکس ساخته شده اند. microSD PRO Plus با ظرفیت های 128 و 256 و 512 گیگابایت و به قیمت 34 و 54 و 109 دلار و EVO Plus با ظرفیت 64 تا 512 گیگابایت و به قیمت 18 تا 99 دلار عرضه می شوند.
کارت های حافظه مذکور در صفحه محصولات سامسونگ قرار دارند و به نظر می رسد برای خرید در دسترس هستند. البته هنوز لینک های خرید واقعی کنار آنها دیده نمی شوند و تنها گزینه «به من اطلاع بده» دیده می شود.
ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)