سامسونگ گوشی گلکسی S20 را آپدیت کرد

سامسونگ گوشی گلکسی S20 را آپدیت کرد

گوشی‌ گلکسی S20 واجد شرایط دریافت One UI 6 مبتنی‌بر اندروید ۱۴ نیست، اما سامسونگ قصد دارد تا یک سال دیگر به انتشار منظم آپدیت‌های امنیتی برای نسخه‌ی استاندارد این گوشی، گلکسی S20 پلاس و گلکسی S20 اولترا ادامه دهد. جدیدترین به‌روزرسانی امنیتی سری گلکسی اس ۲۰ هفته‌ی قبل در برخی کشورها منتشر شد و اکنون برای مدل‌های آنلاک در ایالات‌ متحده دردسترس قرار گرفته است.

به‌روزرسانی نوامبر برای مدل‌های آنلاک سری گلکسی S20 در ایالات‌متحده منتشر شده و شماره نسخه‌ی آن به HWK1 ختم می‌شود. همان‌طور که انتظار داشتیم، ویژگی جدیدی در آپدیت مذکور وجود ندارد و فقط جدیدترین وصله‌ی امنیتی اندروید روی آن اعمال شده است. گوشی سامسونگ گلکسی اس ۲۰ چند ماه قبل به‌روزرسانی One UI 5.1 را دریافت کرد و به‌نظر نمی‌رسد شرکت کره‌ای آپدیت بزرگ دیگری برای این محصول ارائه دهد.

انتظار می‌رود برخی قابلیت‌های دوربین سری گلکسی S23 دردسترس کاربران سری گلکسی S20 نیز قرار گیرد.

طبق اطلاعات انتشاریافته در سایت رسمی سامسونگ، وصله‌ی امنیتی نوامبر ۲۰۲۳ اندروید بیش‌ از ۶۰ آسیب‌پذیری را برطرف می‌کند و علاوه‌براین برخی باگ‌های امنیتی مرتبط با پردازنده اگزینوس در آن رفع شده‌اند. بااین‌حال اگزینوس ۹۹۰ تحت‌تأثیر این مشکلات قرار ندارد و از طرفی نسخه‌ی ایالات‌ متحده‌ی گلکسی اس ۲۰ با تراشه‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۱ عرضه شده است.

برای بررسی نسخه‌ی جدید One UI روی گوشی گلکسی S20 خود، وارد منوی تنظیمات شوید و سپس Software update را انتخاب کنید.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)