سامسونگ احتمالا امسال حسگر 200 مگاپیکسلی معرفی می کند

سامسونگ احتمالا امسال حسگر 200 مگاپیکسلی معرفی می کند

حسگر 200 مگاپیکسلی سری ایزوسل سامسونگ

یکی از افشاگران نام آشنا می گوید سامسونگ برای دوربین گوشی های هوشمند سال 2021 حسگر 200 مگاپیکسلی معرفی می کند.

براساس گزارش خبرگزاری GSMArena به نقل از یکی از مطمئن ترین منابع فاش کننده ی اخبار مربوط به سامسونگ، این غول کره ای صنعت فناوری قصد دارد در سال جاری میلادی تعداد زیادی حسگر دوربین سری ایزوسل (ISOCELL) برای گوشی های هوشمند رونمایی کند. طبق این گزارش، حسگر 200 مگاپیکسلی سری ایزوسل سامسونگ احتمالا «خیلی زود» از راه می رسد.

سال گذشته ی میلادی، سامسونگ از تمایلش به تولید حسگر 600 مگاپیکسلی خبر داد و فعلا فاصله ی زیادی تا ساخت این حسگر داریم، با این حال، ظاهرا سامسونگ اعتقاد دارد برای مهاجرت به حسگر های 200 مگاپیکسلی آماده شده ایم. متاسفانه در حال حاضر جزئیات چندانی از حسگر 200 مگاپیکسلی سامسونگ نمی دانیم؛ به همین دلیل، به سخنان آیس یونیورس (IceUniverse) باید اتکا کنیم.

تاریخ انتشار گزارش مذکور به آوریل 2020 (فرودین و اردیبهشت 1399) برمی گردد و در آن اعلام شده است سامسونگ فرآیند کار روی حسگر جدیدی را با وضوح 250 مگاپیکسل و ابعاد یک اینچ آغاز کرده است.ابعاد یک اینچی باعث می شود حسگر مذکور بسیار بزرگتر از بزرگترین حسگر 108 مگاپیکسلی فعلی سامسونگ باشد که ابعادش به 1/33 اینچ می رسد. بنابراین، اگر دوربین بعدی سامسونگ واقعا 200 مگاپیکسلی باشد، باید انتظار حسگری را داشته باشیم که اندکی کوچک تر از یک اینچ است.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)