سامسونگ احتمالاً سال ۲۰۲۴ با مدل پلاس گلکسی S خداحافظی می‌کند

سامسونگ احتمالاً سال ۲۰۲۴ با مدل پلاس گلکسی S خداحافظی می‌کند

ظاهراً سامسونگ تصمیم دارد سال ۲۰۲۴ مدل پلاس را از خانواده‌ی گلکسی S خود حذف کند.

سامسونگ طی چندسال گذشته و از زمان معرفی گلکسی S20 در سال ۲۰۲۰، گوشی‌های پرچم‌داران خود را در سه‌ مدل عرضه کرده است که شامل نسخه‌ی استاندارد، پلاس و اولترا می‌شوند.

طبق گزارش‌های اخیر، سامسونگ احتمالاً گلکسی S24 پلاس را تولید نخواهد کرد و این یعنی پرچم‌داران ۲۰۲۴ این شرکت فقط در مدل استاندارد و اولترا عرضه خواهند شد.

به گزارش AndroidAuthority، پروژه‌های DM1 و DM3 سامسونگ اکنون درمرحله‌ی توسعه قرار دارند. این دو نسخه به‌ترتیب به مدل استاندارد و اولترا سری گلکسی S24 اشاره دارند. طبق گفته‌ی منابع خبری، درحال‌حاضر هیچ نشانه‌ای درمورد فعال بودن پروژه‌ی DM2 یا گلکسی S24 پلاس وجود ندارد.

به‌نظر می‌رسد دلیل تصمیم سامسونگ برای صرف‌نظر از S24 پلاس، فروش ضعیف گلکسی S22 پلاس باشد. با استناد به آمار Gfk گفته می‌شود گلکسی S22 پلاس فقط ۱۷ درصد از محموله‌های سری S22 را به‌خود اختصاص داده، و سهم مدل استاندارد و پایه‌ی این گوشی‌ها به‌ترتیب ۳۸ و ۴۵ درصد بوده است.

گلکسی S24 پلاس احتمالاً تنها مدلی نیست که سامسونگ تصمیم دارد از تولید آن صرف‌نظر کند. امکان دارد این شرکت برخی مدل‌های گلکسی A را نیز تولید نکند. ازطرف دیگر انتظار می‌رود غول فناوری کره‌ی جنوبی سری گلکسی FE را در سال ۲۰۲۴ احیا کند تا همچنان حضور پررنگی در بازار محصولات مقرون‌به‌صرفه‌تر داشته باشد.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)