سامسونگ به زودی تبلتی به نام گلکسی تب ای 7 لایت را معرفی خواهد کرد

سامسونگ به زودی تبلتی به نام گلکسی تب ای 7 لایت را معرفی خواهد کرد
انتظار می ‌رود گلکسی تب ای 7 لایت سامسونگ مدل تضعیف‌ شده گلکسی تب ای 7 باشد که برای بازار تبلت‌ های اقتصادی، به ‌ویژه دانش‌ آموزان در نظر گرفته شده است.

محصول جدید سامسونگ گلکسی تب ای 7 لایت نام خواهد داشت و در دو نسخه LTE و فقط دارای Wi-Fi به بازار عرضه خواهد شد

وب سایت GSMArena در گزارش اخیرش به محصول جدیدی از سامسونگ اشاره می کند که احتمالا به زودی معرفی و با اندکی اختلاف زمانی راهی بازار مختلف دنیا خواهد شد. با توجه به افزایش تقاضای کاربران برای تبلت های ارزان قیمت، این شرکت کره ای تصمیم گرفته است که با عرضه مدلی تضعیف شده از گلکسی تب ای 7 به نیاز کاربران پاسخ دهد.

محصول جدید سامسونگ گلکسی تب ای 7 لایت نام خواهد داشت و در دو نسخه LTE و فقط دارای Wi-Fi به بازار عرضه خواهد شد. اطلاعات مرتبط با این محصول در کنسول گوگل پلی یافته شده که علاوه بر تایید وجود چنین تبلتی، به برخی از مشخصات سخت افزاری اشاره کرده است.

انتظار می رود تبلت اقتصادی گلکسی تب ای 7 لایت به تراشه هلیو P22T شرکت مدیاتک و 3 گیگابایت حافظه رم مجهز شود. گفته می شود صفحه نمایش محصول معرفی نشده سامسونگ بین 8/4 تا 8/7 اینچ و رزولوشن آن 1340 در 800 پیکسل خواهد بود.

سامسونگ هنوز واکنشی به اطلاعات منتشر شده نشان نداده است و باید دید شرکت کره ای چه شگفتانه هایی در نظر گرفته است. از دیگر مشخصات سخت افزاری گلکسی تب ای 7 لایت برخورداری از باتری 5100 میلی آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ 15 واتی است.
همچنین، محصول جدید سامسونگ مبتنی بر اندروید 11 خواهد بود و انتظار می رود در دو رنگ بندی مشکی و نقره ای به بازار عرضه شود. هنوز قیمت مدل های مختلف گلکسی تب ای 7 لایت مشخص نشده است؛ اما انتظار می رود تا ماه آینده میلادی به بازار عرضه شود.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)