سامسونگ به زودی نسخه بتای 4.0 One UI را برای سری گلکسی S20 منتشر می کند

سامسونگ به زودی نسخه بتای 4.0 One UI را برای سری گلکسی S20 منتشر می کند

سامسونگ به زودی نسخه بتای 4.0 One UI را برای سری گلکسی S20 منتشر می کند

سامسونگ در حال آماده شدن برای انتشار نسخه پایدار 4.0 One UI است. چندی پیش این به روزرسانی برای سری گلکسی S21 در دسترس قرار گرفت و اکنون برای نسل قبل تر از آن هم آماده می شود. ظاهرا کره ای ها به زودی بتای رابط کاربری  4.0 One UI را برای سری گلکسی S20 منتشر می کنند. 

به گفته مدیر انجمن رسمی سامسونگ، این شرکت در حال آماده شدن برای انتشار اندروید 12 و رابط کاربری  4.0 One UI  برای گلکسی S20، گلکسی S20 پلاس و گلکسی S20 اولترا است. رابط کاربری   One UI 3.1 با عبارت EUI4 در پایان فریمورش، آخرین به روزرسانی اندروید 11 خواهد بود.

به زودی انتشار نسخه بتا برای آزمایش کنندگان سری S20 آغاز می شود و انتظار می رود این شرکت کره ای تا قبل از پایان ماه میلادی جاری، در کشور های چین، آلمان، هند کره جنوبی، بریتانیا و آمریکا رابط کاربری جدیدش را برای کاربران منتشر کند.

پس از این کشورها، احتمالا شاهد انتشار آن برای کاربران دیگر کشورها باشیم. سامسونگ هم مانند سایر شرکت ها ابتدا نسخه بتای رابط کاربری جدیدش را برای شمار محدودی از کاربران منتشر می کند و آن را بطور گسترده در اختیار افراد قرار می دهد. یکی از مشکلات اندروید در مقایسه با iOS تاخیر زیاد در ارائه به روزرسانی است. سیستم عامل iOS هرساله بعد از عرضه، روی بخش بزرگی از محصولات نصب می شود. 

رابط کاربری سامسونگ ویژگی های جدیدی از جمله طراحی اصلاح شده با نماد های تازه و تم های رنگی جدید مبتنی بر زبان Material You  را به ارمغان می آورد. از ویژگی های آن می توان به بهبود اپلیکیشن ها، افزایش تعداد ویجت های صفحه قفل، ویجت های جدید، منوی انتخاب ویجت های بروز شده، تنظیمات اختصاصی سریع برای دوربین و دسترسی به میکروفون و بهبود امنیت و حریم خصوصی اشاره کرد. 

 

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)