شوک به سامسونگ؛ ارزان‌ترین گوشی تاشو دنیا رونمایی شد

شوک به سامسونگ؛ ارزان‌ترین گوشی تاشو دنیا رونمایی شد

ZTE گوشی تاشدنی Libero Flip را با فرم‌فکتور پوسته‌صدفی رونمایی کرد. قیمت گوشی ۶۳٬۰۰۰ ین (حدود ۴۲۰ دلار) است که آن را به گزینه‌ای مقرون‌ به‌صرفه دربرابر مدل‌های تاشدنی گوشی سامسونگ و گوشی شیائومی تبدیل می‌کند. این گوشی قرار است ۲۹ فوریه (۱۰ اسفند) روانه‌ی بازار شود.

براساس اطلاعات رسمی، جدیدترین گوشی زد تی ای به صفحه‌نمایش اصلی ۶٫۹ اینچی با وضوح ۲۷۹۰ در ۱۱۸۸ پیکسل درکنار صفحه‌نمایش خارجی دایره‌ای‌شکل ۱٫۴۳ اینچی مجهز است که از نمایش محتوا و ویجت‌های مختلف پشتیبانی می‌کند.

لیبرو فلیپ فقط در یک کانفیگ با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی دردسترس قرار می‌گیرد. قلب تپنده‌ی این گوشی پردازنده‌ی اسنپدراگون ۷ نسل ۱ است.

گوشی تاشدنی جدید ZTE از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین عمق‌سنج ۲ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی بهره می‌برد.

این گوشی به‌لطف لولایش می‌تواند در زاویه‌ی ۶۰ تا ۱۱۰ درجه پایداری خود را حفظ کند. بدین‌ترتیب، هنگامی‌که گوشی روی میز است می‌توان تصاویر واضحی با آن ثبت کرد.

ZTE لیبرو فلیپ را در سه رنگ طلایی و سفید و آبی عرضه می‌کند. این گوشی ۷۶ میلی‌متر عرض و ۷٫۳ میلی‌متر در حالت بازشده و ۱۵٫۵ میلی‌متر در حالت تاشده ضخامت دارد. وزن لیبرو فلیپ ۲۱۴ گرم است و از استاندارد IP42 بهره می‌برد.

انرژی لیبرو فلیپ از باتری ۴٬۳۱۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ ۳۳ وات تأمین می‌شود. حسگر اثرانگشت جانبی، وای‌فای ۶، بلوتوث ۵٫۲ و NFC از دیگر قابلیت‌های گوشی جدید ZTE هستند.

با‌توجه‌به قیمت ارزان‌تر از رقبا و مشخصات فنی رقابتی، لیبرو فلیپ می‌تواند وارد فهرست بهترین گوشی های تاشو شود.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)