پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه اندازی شد

پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه اندازی شد
اولین بستر هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران با امکان جست و جو روی نقشه راه اندازی شد.

پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه اندازی شد

وب سایت وی وی مربیان و علاقه مندان به ورزش را به یکدیگر متصل میکند. پلتفرم وی وی که اکنون با بیانیه ای رسمی فعالیت خود را آغاز کرده، خدمات خود را با شعار «انتخاب هوشمند مربی» از طریق وب سایت و اپلیکیشن موبایل به کاربران ارائه میدهد. کاربران میتوانند با انتخاب ورزش مورد علاقه، مربیان فعال در آن رشته را مشاهده و بر اساس نیاز، بهترین گزینه را جهت انجام تمرین های ورزشی انتخاب کنند.

هر مربی در وی وی دارای یک پروفایل استکه در آن سوابق ورزشی، مدارک و مهارت های وی به نمایش در می آید. در این پروفایل همچنین نظرات شاگردان و امتیازهایی که دیگران به مهارت های مربی داده اند، قابل مشاهده است.

به گفته امیرحسین فرزانه، موسس وی وی که تجربه تاسیس مجموعه باشگاه های ورزشی اکسیژن را دارد، با توجه به اینکه تاکنون چنین بستری در ایران فعال نبوده، تیم وی وی با بررسی دقیق نیاز بازار، اقدام به راه اندازی این مجموعه کرده است تا خلا موجود بین فضای ورزش و تکنولوژی را پوشش دهد.

ورزشکاران میتوانند در این پلتفرم جدید توانایی های ورزشی خود را ابراز و به اطلاعات دقیق و کافی مربیان دسترسی پیدا کنند. کافی است کاربر مربی را بر اساس موقعیت جغرافیایی جست و جو و با استفاده از قابلیت نقشه، مربی های فعال در اطراف خود را پیدا کند. پس از انتخاب مربی، برقراری ارتباط در بستر وی وی به رایگان صورت میگیرد و گام های بعدی بین مربی و ورزشکار، هماهنگ خواهد شد.

وی وی در حال حاضر، ورزش های فیتنس و تناسب اندام، فوتبال، تنیس، یوگا و ... را در تهران و دیگر شهر های ایران پوشش میدهد. به گفته تیم سازنده این پلتفرم، ارتباط مربی و ورزشکاراز قدم های اولیه خواهد بود و در آینده قابلیت های بیشتری جهت رفع نیازهای ورزشی کاربران اضافه خواهد شد.
ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)