برخی خریداران اپل واچ سری 7 از ناپدید شدن آیکون برنامه‌های ثالث شکایت می‌کنند

برخی خریداران اپل واچ سری 7 از ناپدید شدن آیکون برنامه‌های ثالث شکایت می‌کنند

برخی خریداران اپل واچ سری 7 از ناپدید شدن آیکون برنامه‌های ثالث شکایت می‌کنند

گفته می‌شود برخی خریداران اپل واچ سری 7 هنگام بارگیری برنامه‌های شخص ثالث، آیکون آن را مشاهده نمی‌کنند؛ مشکلی که به‌نظر می‌رسد به‌دلیل بهینه نبودن نرم‌افزارها با نمایشگر جدید ایجاد می‌شود.

هم‌اکنون، اپل واچ سری 7 در خرده‌فروشی‌ها برای خرید در دسترس است و کاربران می‌توانند مدل‌های پایه 41 و 45 میلی‌متری را به‌ترتیب با پرداخت 399 و 429 دلار تهیه کنند. بااین‌حال، به‌نظر می‌رسد جدیدترین ساعت‌های هوشمند اپل باگی نرم‌افزاری دارند که به نامرئی شدن آیکون برنامه‌های ثالث منجر می‌شود.

این باگ را نخستین‌بار جیمز تامسون، توسعه‌دهنده محصولات مربوط به اکوسیستم اپل، مشاهده کرده است. او بیان می‌کند که شبیه‌ساز در Xcode آیکون‌ها را به‌خوبی نمایش می‌دهد و ظاهرا تنها در هنگام واردشدن به محیط کاربری اپل واچ ناپدید می‌شوند. برخی معتقدند این به‌دلیل ابعاد و وضوح جدید نمایشگر است؛ زیرا آیکون‌ها در ساعت‌های قدیمی، حتی هنگام اجرای watchOS 8 به‌خوبی نشان داده می‌شوند.

راه‌حل موقت این مشکل تغییر آرایه هوم اسکرین به حالت «لیست» است. البته باید به این نکته توجه کنید که نمادها هنوز نامرئی هستند؛ اما حداقل می‌دانید کدام برنامه است که در نمای لیست نامش نیز نمایش داده می‌شود.

به‌روزرسانی: درحال‌حاضر، این مشکل در بسیاری از دستگاه‌ها برطرف شده است و اگر هنوز آیکون‌های برنامه را در صفحه ساعت خود ندارید، می‌توانید منتظر بمانید تا به‌روزرسانی اپلیکیشن‌ها در اپ استور منتشر شود یا دستی آن را حذف و دوباره اضافه کنید؛ چراکه شواهد نشان می‌دهد بارگیری مجدد برنامه‌ها می‌تواند این مشکل را برطرف کند.
ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)