برخی از قابلیت‌های گلکسی S24 پولی و اشتراکی خواهد بود!

برخی از قابلیت‌های گلکسی S24 پولی و اشتراکی خواهد بود!

حدوداً یک سال پس از رشد انفجاری، تب‌و‌تاب هوش مصنوعی هنوز نخوابیده است و این فناوری روزبه‌روز به درون سرویس‌ها و محصولات بیشتری وارد می‌شود. افشاگران در هفته‌های اخیر گفته‌اند سامسونگ در گوشی‌های سری گلکسی S24 تمرکز ویژه‌ای بر هوش مصنوعی مولد خواهد داشت.

افزون‌بر سامسونگ، شرکت‌های دیگر هم سعی می‌کنند از رقابت در حوزه‌ی هوش مصنوعی جا نمانند. کوالکام پردازنده‌ اسنپدراگون ۸ نسل ۳ را با قابلیت‌های هیجان‌انگیزی در حوزه‌ی هوش مصنوعی معرفی کرده است؛ بدین ترتیب اکثر گوشی‌های اندرویدی رده‌بالای سال ۲۰۲۳ به هوش مصنوعی مجهز خواهند بود.

اضافه‌شدن هوش مصنوعی به گلکسی اس ۲۴ اتفاقی هیجان‌انگیز به‌شمار می‌رود، اما شایعه‌ای از سوی یک افشاگر خوش‌سابقه، کاربران سامسونگ را نگران کرده است. بر این اساس گفته می‌شود که سامسونگ «به‌طور فعالانه» در حال بررسی این ایده است که قابلیت‌های مبتنی‌بر هوش مصنوعیِ محلیِ گلکسی اس ۲۴ را در قالب سرویس اشتراکی ارائه دهد.

اشتراکی‌کردن هوش مصنوعی مبتنی‌بر سرورهای ابری، تا حدی با منطق جور درمی‌آید؛ بااین‌حال گفته می‌شود هوش مصنوعی گلکسی S24 به‌صورت محلی و بدون نیاز به پردازش در سرور ارائه خواهد شد.

مشخص نیست که سامسونگ چگونه می‌خواهد کاربران را به تهیه‌ی سرویس اشتراکی برای موبایل‌های گران‌قیمت سری گلکسی اس ۲۴ ترغیب کند. شاید اگر مدل اشتراکی رونمایی نشود، شاهد افزایش قیمت گوشی سامسونگ گلکسی S24 و S24 پلاس و همچنین قیمت گوشی سامسونگ گلکسی S24 اولترا باشیم.

بر اساس گفته‌ی افشاگران،‌ سامسونگ دی‌ماه امسال گوشی‌های سری گلکسی اس ۲۴ را رونمایی می‌کند. بدون شک این محصولات جزو بهترین گوشی های بازار خواهند بود.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)