سونی دست‌به‌کار شد؛ اکانت‌های تعلیق‌شده پلی استیشن بار دیگر فعال شدند

سونی دست‌به‌کار شد؛ اکانت‌های تعلیق‌شده پلی استیشن بار دیگر فعال شدند

سونی تعدادی از حساب‌های پلی‌استیشن را که به اشتباه مسدود شده بودند، دوباره فعال کرد.

به گزارش ورج، سونی برخی حساب‌های پلی‌استیشن را که به‌طور تصادفی به‌ حالت تعلیق درآورده بود، بازیابی کرده است. با این حال، هنوز هیچ خبر رسمی از سوی این شرکت در مورد اینکه چرا صدها حساب کاربری کنسول پلی استیشن را به‌طور دائمی به حالت تعلیق درآورده، وجود ندارد. این مشکل هنوز برای همه‌ی حساب‌های کاربری تعلیق شده برطرف نشده است.

کاربران هنوز هم در مورد این مشکل در X (توییتر سابق) پست می‌گذارند و سعی می‌کنند بفهمند که چرا حساب‌های آن‌ها بدون هیچ دلیلی غیرفعال شده است. به گفته‌ی یکی از کاربران، حساب کاربری او بدون اینکه خرید جدیدی داشته باشد، به دلیل کارمزد تعلیق شده است.

او می‌گوید: «من به معنای واقعی کلمه باید یک پلی‌استیشن جدید بخرم چرا که حساب کاربری من برای همیشه به خاطر یک سوءتفاهم تعلیق شده است. این‌که شما حساب‌های افراد را مانند آب‌نبات در نظر می‌گیرید، کاملاً ظالمانه است. من هزاران دلار برای حسابم خرج کرده‌ام.»

یکی از کاربران ردیت موفق شد به تیم پشتیبانی سونی دسترسی پیدا کند و شماره‌ی پرونده‌ای برای شکایت آن‌ها تعیین شد. سونی به‌ این کاربر وعده‌ی ارائه‌ی یک راه حل، بین ۲۴ تا ۴۸ ساعت داده است. در همین حال، تیم پشتیبانی سونی به برخی از کاربران توصیه کرده است که حساب جدید بسازند.

بسیاری از خبرنگاران سعی کردند با سونی تماس بگیرند اما نتیجه‌ای حاصل نشد. افرادی گمان می‌کنند که PlayStation Network هک شده یا تحت تأثیر یک باگ قرار گرفته است. با این حال، بدون اعلام رسمی سونی، به سختی می‌توان گفت که واقعاً چه اتفاقی افتاده است.

صفحه‌ی پشتیبانی این شرکت در پلی‌استیشن اشاره می‌کند که کاربران پلی استیشن ۵ و پلی استیشن ۴ از طریق ایمیل از دلیل تعلیق حساب خود مطلع خواهند شد. با این حال، اکثر کاربرانی که با این مشکل مواجه شده‌اند، می‌گویند هیچ ایمیلی از سونی دریافت نکرده‌اند.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)