مشخصات Oppo Find X3 Pro قبل از رونمایی لو رفت

مشخصات Oppo Find X3 Pro قبل از رونمایی لو رفت
شرکت اوپو قرار است تا به زودی از جدیدترین پرچمدار خود رونمایی کند. حال مشخصات Oppo Find X3 Pro قبل از رونمایی لو رفته است که به آن خواهیم پرداخت.

مشخصات Oppo Find X3 Pro قبل از رونمایی لو رفت

با نزدیک شدن به زمان رونمایی از جدیدترین پرچمدار شرکت اوپو، اطلاعات و شایعات منتشر شده درباره این گوشی قدرتمند روز به روز گسترده تر میشود. طبق آخرین اطلاعات منتر شده درباره مشخصات Oppo Find X3 Pro، شماره مدل این محصول PEEM00 بوده که در وبسایت نمایش امتیاز پردازنده ها، منتشر شده است.

با توجه به این اطلاعات، مشخص شد که این گوشی از پردازنده اسنپدراگون 888 استفاده میکند که قرار است در خیلی از پرچمداران امسال از آن استفاده شود. بعلاوه اطلاعات لو رفته نشان دهنده آن است که این گوشی از اندروید 11 و جدیدترین نسخه پوسته اختصاصی این شرکت یعنی ColorOS 11 استفاده میکنند.

درباره حافظه داخلی باید بگوییم که این گوشی در حافظه رم 12 گیگابایت و رام 256 گیگابایت و رام 256 گیگابایت بهره میبرد. صفحه نمایش پرچمدار امسال اوپو یک پنل اولد  6.7 اینچ با رزولوشن 1440 * 3216 بوده که در کنار نرخ تازه سازی متغیر بین 10 تا 120 هرتز یک ترکیب عالی برای کار های روزمره کاربران است.

درباره دوربین این پرچمدار قدرتمند هم انتظار میرود که از 4 لنز در پشت گوشی استفاده شود که دارای ویژگی ماکرو و بزرگنمایی 25 برابری است. البته شایعات اخیر بیان کننده آن بودند که لنز 50 مگاپیکسلی دوربین اصلی گوشی ساخت کمپانی سونی بوده و با نام IMX766 شناخته میشود. اوایل هفته بود که رندر هایی از محصول فوق لو رفت که در کنار آن زمان رونمایی از این گوشی نیز منتشر شد و با توجه به توضیحات، مشخص شد که زمان رونمایی از آن احتمالا ماه مارچ باشد.

حال باید دید که این شرکت چینی چطور از پس رقابت با سایر رقبای قدرتمند خود بر می آید.
ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)