مگ‌سیف دوئو 129 دلاری از شارژ سریع اپل واچ سری 7 پشتیبانی نمی‌کند

مگ‌سیف دوئو 129 دلاری از شارژ سریع اپل واچ سری 7 پشتیبانی نمی‌کند

مگ‌سیف دوئو 129 دلاری از شارژ سریع اپل واچ سری 7 پشتیبانی نمی‌کند

بررسی اپل واچ سری 7 نشان می‌دهد که مگ‌سیف دوئو از قابلیت شارژ سریع این ساعت هوشمند پشتیبانی نمی‌کند.

اپل در زمان معرفی خانواده‌ی آیفون 12، از شارژری به نام مگ‌سیف (MagSafe) رونمایی کرد که با آهن‌رباهای استفاده‌شده در پشت گوشی، به‌صورت بی‌سیم به آیفون‌های جدید متصل می‌شود و آن‌ها را شارژ می‌کند. علاوه‌بر نسخه‌ی استاندارد، غول دنیای فناوری نسخه‌ی دیگری موسوم به مگ‌سیف دوئو را نیز روانه‌ی بازار کرده است که می‌تواند دو دستگاه را هم‌زمان شارژ کند.

در راستای عرضه اپل واچ سری 7، بررسی‌ها حاکی از آن است که شارژر 129 دلاری اپل قادر به پشتیبانی از شارژ سریع این محصول نیست. اپل واچ سری 7 دارای قابلیت شارژ سریع جدید است که به پد شارژ و آداپتور سازگار نیاز دارد و اکنون مشخص شده است که اپل واچ سری 7 هنگام اتصال به مگ‌سیف دوئو سریع شارژ نمی‌شود؛ زیرا جدیدترین ساعت هوشمند اپل از یک استاندارد شارژ سریع استفاده می‌کند.
اپل در اسناد پشتیبانی اپل واچ تأیید کرده که مگ‌سیف دوئو قادر به شارژ سریع اپل واچ سری 7 است. این احتمال وجود دارد که منظور اپل شارژر مگ‌سیف به‌روزشده‌ای باشد که در آینده عرضه خواهد شد و در واقع دارندگان اپل واچ سری 7 که نسخه فعلی را دارند باید به سرعت شارژ استاندارد بسنده کنند.

نکته جالب توجه این است که مگ‌سیف دوئو از پروتکل USB Power Delivery 3.0 (به‌اختصار PD 3.0) استفاده می‌کند و اپل اعلام کرده است که حتی آداپتورهای شخص ثالث 5 واتی که از این پروتکل پشتیبانی می‌کنند، قادر به پشتیبانی از شارژ سریع اپل واچ سری 7 خواهند بود؛ بنابراین مشخص نیست که دقیقا مشکل از کجا نشأت می‌گیرد. همچنین ممکن است در آینده اپل با به‌روزرسانی اپل واچ سری 7 این مشکل را برطرف کند.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)