امکان مخفی کردن آخرین بازدید به واتس اپ اضافه می شود

امکان مخفی کردن آخرین بازدید به واتس اپ اضافه می شود
واتساپ قصد دارد با اضافه کردن قابلیت های شخصی سازی بیشتر در بخش تنظیمات حریم شخصی، امکانات بیشتری را به منظور مدیریت هرچه بهتر حساب و گفتگوها در اختیار کاربران قرار دهد.

امکان مخفی کردن آخرین بازدید به واتس اپ اضافه می شود

یکی از ویژگی های کاربردی واتس اپ که می تواند کاربران را در مدیریت گفتگوهای خود همراهی کند، امکان مخفی کردن زمان آخرین بازدید است.

اما در حال حاضر این قابلیت امکان شخصی سازی نداشته و کاربران هنگام استفاده از آن با برخی محدودیت ها مواجه هستند. حال توسعه دهندگان این پیام رسان در حال رفع محدودیت های مخفی کردن آخرین بازدید هستند.

طبق گزارش منتشر شده توسط حساب WABetaInfo اعلام شده است واتس اپ در حال انجام آزمایشاتی روی ابزارهای جدید شخصی سازی بخش حریم خصوصی برنامه است.

در حال حاضر برای نمایش یا عدم نمایش آخرین بازدید، عکس پروفایل و بیوگرافی تنها 3 گزینه وجود داشته و امکان شخصی سازی آن وجود ندارد.

اما به نظر می رسد توسعه دهندگان واتس اپ قصد دارند این قسمت از تنظیمات مدیریت حساب را با تغییراتی بسیار کاربردی همراه کنند.

به ادعای حساب توییتری WABetaInfo تنظیمات تحت آزمایش واتس اپ به کاربران امکان می دهد تا بتوانند زمان آخرین بازدید، عکس پروفایل و بیوگرافی خود را برای افرادی مشخص مخفی کنند.

بدین صورت شما می توانید تعیین کنید چه کسانی اجازه دیدن زمان آخرین بازدید، عکس پروفایل یا بیوگرافی شکار را داشته و چه کسانی از دیدن آن محروم هستند.

گفته می شود ابزار شخصی سازی مورد اشاره فعلا در مراحل توسعه به سر می برند. اما اعلام شده است زمانی که این ویژگی آزمایشات نهایی خود را با موفقیت پشت سر بگذارد، تمامی کاربران  اندروید و iOS می توانند از آن استفاده کنند.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)