امکان بی‌صدا کردن تماس‌ ورودی ناشناس به واتساپ اضافه شد

امکان بی‌صدا کردن تماس‌ ورودی ناشناس به واتساپ اضافه شد

براساس اعلام واتساپ، کاربران این سرویس پیام‌رسان از این به‌بعد می‌توانند تماس‌های دریافتی از شماره‌های ناشناس را به‌طور‌خودکار درحالت بی‌صدا قرار دهند. برای استفاده از ویژگی جدید، در بخش تنظیمات واتساپ ابتدا Privacy و سپس Calls را انتخاب کنید و در مرحله‌ی بعد گزینه‌ی Silence Unknown Callers دردسترس شما خواهد بود. این ویژگی به حذف هرزنامه‌ها و کلاه‌برداری‌ها و تماس‌ افراد ناشناس نیز کمک می‌کند.

با فعال‌کردن Silence Unknown Callers در واتساپ، همه‌ی نشانه‌های تماس‌های دریافتی از شماره‌های ناشناس ازجمله هشدارهای صوتی و تصویری خاموش می‌شوند. به‌نوشته‌ی ورج، تماس‌های افراد ناشناس همچنان در فهرست تماس‌های اخیر واتساپ نمایش داده می‌شوند تا درصورت نیاز، بتوانید با آن‌ها ارتباط برقرار کنید.

ویژگی بی‌صدا‌کردن تماس‌های ورودی از شماره‌های ناشناس در واتساپ در حالی ارائه شده است که اخیراً گزارش‌های زیادی درباره‌ی افزایش تماس‌های هرزنامه در این پیام‌رسان مطرح شده بود. ماه گذشته نیز، واتساپ سیستم جدیدی معرفی کرد که از یادگیری ماشینی برای کاهش ۵۰ درصدی تماس‌های هرزنامه بهره می‌برد. قابلیت جدید این پیام‌رسان اکنون به کاربران اجازه می‌دهد تا هر تماس هرزنامه‌ای که با فیلترهای خودکار سرویس شناسایی نمی‌شوند، در حالت بی‌صدا قرار دهند.

علاوه‌براین، واتساپ ویژگی حریم خصوصی جدیدی به‌ نام Privacy Checkup را ارائه خواهد داد که هدف آن، راهنمایی گام‌‌به‌گام کاربران درزمینه‌ی گزینه‌های حریم شخصی و امنیتی است. شما می‌توانید با این قابلیت مواردی مثل فهرست مجاز تماس‌گیرندگان یا اضافه‌کردن احراز هویت دومرحله‌ای یا احراز هویت بیومتریک را تنظیم کنید.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)